قديم 12-12-2013, 04:45 AM
الصورة الرمزية elgnde
elgnde elgnde غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: امتلك مصبغة
هواياتي: السوفت والقراءة

elgnde is on a distinguished road
افتراضي رد: خدعة يصدقها الكثيرون و يرددونها حتى الآن . .

انا هارد على الاخ مودى فى كام نقطة كدة اولا فى موضوع القبض على القاصرات انا ممكن ارد عليك بلسان الاخوان نفسهم بس من عام 2011
ياترى عارف هما قالوا اية على البنات اللى نازلة المظاهرات؟؟؟ هاقولك قالواانها عاهرة واية اللى نزلها وهى اللى عايزة يتحرشوا بيها اخى كل هذا الكلام مسجل وممكن التاكد منة اخى هل راءيت كم التخريب الذى حدث فى الازهر هل الامن هوا من فعل ذالك قطع الطرق هل اصبح من السلمية يعنى انا ممكن اولع فى عربية حضرتك ومحدش يقدر يحاسبنى لانى متظاهر برضة دة كلام؟؟؟؟؟؟
واخيرا حكاية باسم عودة اولا اخى انت لم تذكر اى ارقام او معلوم مجرد كلام عام لاينفع اذكرا لى ارقام اخى وحكاية طوابير التريلات اشك فيها لانى ساكن وراء صوامع امبابة ولم ارى الذى ذكرتة وهى فى طريقى كل يوم؟؟؟ وحكاية تنازلة عن حلايب وشلاتين راجع التصريحات الصادرة من الرئاسة السودانية نفسها لانها هى اول من فتح الموضوع وحكاية بيع القناة هوا مش بيع لك هناك مشروع تطوير وتنمية منطقة قناة السويس وراجع اسباب استقالة عصام شرف من رئاسة المشروع لكى تعلم ماذا كان سيحدث لو تم هذا المشروع هل تعلم اخى ان المادة التانية من القرار الجمهورى الخاص بالمشروع ينص على ان المشروع لايخضع لقانون مصرى ؟؟ لو مش مصدق اقراءة نص القرار الجمهورى الخاص بالمشروع
اخى انا اراك تتألم لمن قتل من الاخوان لكن لم اراك تتألم لمن قتل من المصريين؟؟؟ وتذكر من قتلوا وهم صائمين قبل ام بعد رابعة؟؟؟