قديم 24-01-2010, 04:48 PM
ringoo ringoo غير متواجد حالياً
من انا؟: عمرو
هواياتي: الرسم على الزجاج

ringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: زيارتى لمعرض اللوجان.........

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة solidsnake مشاهدة المشاركة

انا مش عارف اقولك ايه بصراحة تعبك معايا
يا باشا مفيش تعب ولا حاجة انا تحت مرك
اخيرا حد اتفق معايا على الفيرنا متعبة
مسألة الراحة داخل العربية دى مسألة نسبية بتختلف من شخص للتانى .. لكن فعلا الفيرنا من عيوبها من وجه نظرى انها متعبة وكراسيها ناشفة
لكن الفيرنا ليها مميزاتها الاخرى اللى ممكن تخلى واحد تانى يفضلها عن اللوجان .. بدون الدخول فى تفاصيل
انا فكرت كتيييييير فى المستعمل بس اللى اقدر عليه مستعمل فى حدود ال 45000 و ال 50000 و هيكون تقسيط كمان
علشان الاقى فى الحاجات دى اوتوماتيك وموديل كويس مايتعبش فى صيانته , عملية صعبة اوى
مفيش غير من ال 60000 وانت طالع ,,,طب ما انا اجيب زيرو احسن بقى , ومانيوال ولا لا دى بقى ممارسة و تعليم ( انا اصلا محتار لانى جربت المانيوال فترة بتاعة شهر كدة بعد ما كنت سايق اوتو فالعمليه صعبة عليا شوية لسة ) بس ان شاء الله ربنا يسهل فى اللوجان خاصة ان ممكن اجيبها من غير مشكلة الضامن فى التقسيط دى
اى واحد بيسوق اوتو لما يجى يسوق منيوال حيتخنق ... سواقة الاوتو مريحة جدا طبعا بس هى بتفرق بقى من شخص لاخر وهو متعود على ايه
شوف لو حتعرف تتاقلم مع المنيوال .. كل شوية نقل الغيارات . . وكل شوية تدوس دبرياج .. انا حبدأ انصحك باللوجان فى الفئة السعرية دى
لكن لو مش حتتأقلم يبقى حاجة مستعملة اوتو حتكون افضل ليك بمنتهى الصراحة
الف شكر بصراحة و معلش انا رغاى حبتين
لا انا بقى رغاى اكتر منك
ربنا يوفقك ان شاء الله ولا تتردد فى اى استفسار