قديم 24-01-2010, 04:18 AM
ringoo ringoo غير متواجد حالياً
من انا؟: عمرو
هواياتي: الرسم على الزجاج

ringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: زيارتى لمعرض اللوجان.........

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة solidsnake مشاهدة المشاركة

الف شكر بصراحة
العفو يا فندم
انا عاف ان مفيش لوجان اوتو , انا بس اقصد مش متعبة يعنى ,, لانى فكرت فى الفيرنا و ركبتها شوية , بس الطول خلانى كل شوية افرد رجلى اليمين علشان انقل , بينى و بينك قلقت من الموصوع ده اصلا زائد حكاية الاوتو
الفيرنا من العربيات الاعتمادية بسبب انتشار قطع غيارها الرخيصة .. لكن بكل امانة فى نقطة الراحة
انا ابصم بالعشر صوابع ان الفيرنا من اكثر السيارات الحديثة متعبة فى سواقتها ومتعبة فى قاعدتها حتى فى الكنبة الخلفية ... اللوجان تتفوق بمراحل على الفيرنا فى موضوع الراحة داخل المقصورة لا بجد فى فرق بين العربيتين ... وان سوقت الاتنين فترات طويلة
......................... ..................
موضوع الاوتوماتك دة انت لازم تركز كويس فيه عشان ماتجبش عربية مش مقتنع بيها
لازم تعرف الاول انت عايز ايه بالظبط من العربية عشان مترجعش وتندم وتظلم العربية
وتقول عليها وحشة ومتعبة .. وفى حلول تانية زى المستعمل
بالنسبة للساجا من بره جميلة ,,, و من جوه اعوذ بالله ,, انا بس مسكت جنب ون الكرسى كده و ضغطت بايدى ( من غير قصد ) الكرسى خامته وحشة اوى , ده قفلنى من العربية خالص و بالاخص لما شوفت اللوجان
انا لحد دلوقتى لسة ماشوفتش الساجا على الحقيقة ماقرتش غير بعض التقارير الاجنبية المقلقة عن العربية .. لكن فى نفس الوقت انت عارف الناس الاوروبين مش بيعجبهم العجب ... لكن احنا غلابة وبنرضى بقليله
نصيحتى ليك انك تحاول تشوف انت عايز تجيب اوتو ولا مانيول وبكام وهل فكرة المستعمل موجودة فى الحسبان ولا لأ عشان نحاوول نوصل لافضل اختيار ليك
ولو عايز تستفسر عن اى حاجة فى اللوجان انا تحت امرك