قديم 07-04-2010, 11:46 AM
الصورة الرمزية hossamhussein0
hossamhussein0 hossamhussein0 غير متواجد حالياً
من انا؟: مهووس بالعربيات
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: العربيات

hossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant future
افتراضي رد: رينو لوجان فية منها تقفيل مغربى وفية تقفيل رومانى انهى احسن طبعا بتكلم عن اللوجان الصغيرة السيدان؟؟؟؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nafadnnnnnnnnnn مشاهدة المشاركة

ياجماعة بردة انا مش فاهم اكييييييييد فية رومانى ولا كلة مغربى وخلاص ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مش عاوز اقولك ،،، أنا امبارح روحت اكثر من معرض مخصوص علشانك و سألت و الكل أجمع ان الموجود في السوق مغربي فقط حتي الوكيل أكد علي ذلك

وكان فيه واحد صاحبي من حولي 5 شهور كان عاوز يشتري لوجان و راح لاحد المعارض في مدينة نصر ( هجيب لك اسمه بالضبط ) و سأله عن الروماني و الراجل قاله ممكن اجبهالك لو عاوز بس تدفع 30000 ج جدية حجز و تختار اللون و الاستلام بعد 3 شهور و افاده بالاسعار اللي انا قولت لك عليها 74900 و 66900 ج و كانت مماثلة لاسعار التوكيل حينما اشتريت انا عربيتي علشان كده انا متاكد منها ،،، بس علشان صاحبي كان لسه بايع عربيته و ماكنش ينفع ينتظر طويلا من غير سيارة اشتري المغربي كاش من ياسين.

و يا سيدي لو انت عاوز الروماني و حاببها ممكن تلاقي منها كسر زيرو للبيع و هتبقي في الضمان برضه و بحالة الجديدة و اعتقد هتكون ارخص كمان من المغربي الزيرو

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم عدد خلقه و رضا نفسه وواسع رحمته و زنة عرشه و مداد كلماته

الحمد لله و لا حول و لا قوة الا بالله و الله اكبر عدد ما كان و ما سيكون ملئ الفراغ و ملئ السكون