قديم 11-06-2012, 02:49 AM
الصورة الرمزية محمد اشرف
محمد اشرف محمد اشرف غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed ashraf
التخصص العملى: Student
هواياتي: Everything about cars of all types

محمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الفرق بين رينو لوجان المغربية ولوجان الفرنسية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Tota El Masry مشاهدة المشاركة

تسلم أيدين حضرتك ربنا يعزك و يعليك لكننننننننننننننننننننننن ننننننننن
أنا أشتريتها و لله الحمد و لسه حعلق نمر قريب الحمد لله على كل نعمه ظاهرة و باطنة أنا كنت بتحايل على سائقين التاكسي علشان يوصلوني البيت مش بيرضوا و إللي برضى بعد ما بوصل بيطلب ضعف العداد علشان حيرجع فاضي و إللي يساومني في الأول و إللي ما يرضاش
لدرجة إن مرة كنت بنزف من السيولة بسبب الأورام و كان عندي نزيف داخلي و سائق تاكسي جارنا بعد المساومة رفض يوصلني المستشفى
يالا بقى ربنا يسامحه و يهديه

آخر مرة والله العظيم كنت قابضة مكافأة 170ج كملت عليهم 50 و دفعت أجرة التاكسي من الشغل للبيت و على فكرة المكافأة ده بتيجي مرتين بس في السنة و آخر اليوم أبقى يا مولاي كما خلقتني لا أمتلك سوى الحسرة و محفظة بتوأوأ من الجوع اللهم لا اعتراض
والله لو لوجي كانت معزة و لا فرخة جركسي محلوق ليها زلبطة كنت حشتريها بردو مش مغربي و لا روماني
و بعدين نشجع الصناعة العربية لحد ما ربنا يكرمنا و يبقى عندنا قلعة صناعة سيارات زي ديترويت أو على الأقل النصر للسيارات ترجع تشتغل لكن بتصميمات مصرية و مواصفات تجمع بين ذكاء و رفاهية الأوروبي و الياباني

R OSE4U وسائقين التاكسى دول عمرهم مهيتغيروا افى طمعهم ده مش عارف اقول ايه عليهم وشكرا جدا على ردك

نادى السيارات الصينيه على الفيس بوك نرحب بانضمامكم

http://www.facebook.com/NadyAlsyaratAlsynyh

جروب نادى سيارات البيجو على الفيس بوك
https://www.facebook.com/groups/172929839542780/