قديم 14-02-2011, 02:58 PM
الروش وبس الروش وبس غير متواجد حالياً

الروش وبس is on a distinguished road
افتراضي رد: لوجانتي الجميله حد دلعها زي ما انا دلعتها (موضوع للناس المميزه)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pointer مشاهدة المشاركة

ده جهاز جديد مش وحده رفع عاديه
لا دي فيها كمان وان تاتش يعني الغلق بلمسه واحده اي والله
زي البي ام كدا ودي تمنها لبيت حضرتك بحوالي 500 جنيه بجماركها بتخلصها الجمركي ببابا غنوجها بكله طبعا ده لو معاك فيزا واراميكس او دي اتش ال

و الجي باذن الله احلي

انت مش شايف ان دى غالية شوية

Auto Dimming Mirror

دي برضو من الحجات اللي مش موجوده في مصر انما ايه تحفه تحفه بجد
دي مرايا بس مش اي مرايا دي بتغمق لوحدها لو حد قلب وراك او علي النور و بكدا تمنع العمي المؤقت اللي بيسببه الناس ال ***** اللي بيعلوا النور داخل المدن او استهبال
المرايا دي بتكلف لغايه البيت 560 جنبه
بس والله تحفه

انا جبت المرايا دى بس هي مش مرايا عادية دى فيها بلوتوث و جى بى اس وكاميرا خلفية و تاتش و ممكن تتصل منها على طول وفيها حاجات كتير و كل دا ب 500 جنية بس من غير التركيب

ده MP3 تاتش اسكرين و مميزات اخري كتير و فيه منه انواع من 1400 جنيه لغايه 2700 و السعر تقريبي يعني ما تخدوش عليه

و اللذيذ اللي فيه ان الشاشه بتتسحب جوه الكاسيت و بتخرج منه اوتوماتيك و سينجل دين يعني تركب علي الوجان علي طول

انا ماجبتوش لكن وضعته للافاده

انا بقى نفسى اجيب الكاست دا هتجنن علية بس ممكن اركب علية العدة بتاعت الصوت اللى عندى انا جايب 4 سماعات 400 وات و صب - بازوكا 1400 وات

بالنسبة لى كمان

جبت زينون بس للاسف كورى اللى هو ال هيد و معاة ضمان 6 شهور

لسة بقى عايز جانت سبور يكون كويس 15 برضة علشان عرفت ان كل لما تكبر الجانت يقل السرعة القصوى و انا من الناس اللى بتمشى على 160 - 180 و مش عايز اضغط اوى على العربية لان هى لسة عاملة 7000 قريب

و جبت برفان شيك اوى مناسب للون العربية بما انة نبيتى جبت لة برفان برائحة الفراولة تحفة