قديم 18-04-2012, 06:24 AM
الصورة الرمزية crime
crime crime غير متواجد حالياً
من انا؟: متخصص توظيف سيارات وومركز خدمه معتمد كيا
التخصص العملى: مروج سيارات للسفارات وشركات السياحه والهيئات الحكوميه
هواياتي: .جديد السيارات .الكتب سماع القران الكريم

crime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اساليب القياده المستفزه فى 2012 يا رييت نعالجها سوا

والله انت انسان محترم ف زمن قل فيه الاحترام كل اللى انت بتقوله ده بيحصل معانا كلنا بص انا هاحكيلك موقف حصل معايا من حوالى 5 ايام كنت راكب فيرنا وف زحمه الالف مسكن المعتاده وسواق ميكروباص تيوتا موقف العربيه بالعرض مش عارف كان بيركب حد ولا بينزل حد المهم مجرد ما الباب الجرار بتاعو اتقفل راح ماشى من غير حتى ما يبص راح خابطلى الباب اليمين ومشى ولا اكنه هنا رحت جايبه وموقفه راح نازلى وعايز يتخانق معايا طبعا اديته اللى فيه النصيب ولما الناس اتلمت بيقولى يعنى انت مش شايف ان ده ميكروباص ومش عارف ان انا سواق ميكروباص رحت قايل للناس مشوا الجحش ده من قدامى بدل مدغدغ الميكروباص ده على دماغه
وده موقف وسط مواقف كتيير بتقابلنا ف الشارع المصرى كان خلاص كل واحد ماشى ف شارع بابا كتبهوله ف الميراث
مبقاش فيه احترام لطريق ولا لبنى ادمين وعلشان توصل بسرعه لازم تعمل زيهم والا قابل بقى يا معلم والله الواحد مبقاش ععارف مين اللى صح ومين اللى غلط ومن كتر اللى بشوفه بقيت اكره السواقه والعربيات