قديم 26-11-2011, 11:02 PM
الصورة الرمزية noor a.s
noor a.s noor a.s غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرية - مسلمة - You can win life by all means, if you simply avoid two things in your life... Compa
التخصص العملى: اعمال إدارية
هواياتي: القراءة - الصداقة

noor a.s has much to be proud ofnoor a.s has much to be proud ofnoor a.s has much to be proud ofnoor a.s has much to be proud ofnoor a.s has much to be proud ofnoor a.s has much to be proud ofnoor a.s has much to be proud ofnoor a.s has much to be proud ofnoor a.s has much to be proud of
افتراضي رد: خايفة اوى من السواقة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ام سيف الدين مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
انا ياجماعه الحمدلله اشتريت عربية جديدة وجبت مدرب دربنى عليها والحمدلله حاسة انى بسوق كويس جيت اطلع بالعربية لوحدى كنت متوترة جدا وحكيت العربية حاكة جامدة شوية ومن يوميها وانا خايفة اوى انزل بيها وركناها تحت البيت وبروح الشغل بالمواصلات وكل ماافكر انزل اسوقها اخاف اوى واتوتر اوى
قولولى يابنات اعمل ايه وانتوا مريتوا بالموقف ده قبل كده واتصرفتوا ازاى
جزاكم الله خيرا
بصى حضرتك اللى بتقوليه ده عادى جدا والله وده هيخليكى حريصة فى سواقتك ومش متهوة والكل كان كده فى الأول انا برده لما جبت العربية فضلت اخلى حد يسوق لى ومرضتش اسوق وكنت خايفة جدا جدا يمكن مرعوبة وعندى فوبيا انى هعمل حادثة وكده وبعدين شفت اصحابى لسة بيسوقوا جديد وعادى قلت انا مش اقل منهم وطلعت لوحدى بس بجد هقولك اللى عملته اولا سمى بالله وانت بتركبى وبعدين قولى دعاء الركوب والله هيطمنك قوى ودعاء " اللهم انى اعوذ بك ان اذل أو أذل او اضل أو اضل او اجهل او يجهل على " بجد ألا بذكر الله تطمئن القلوب ... وخليكى هادية وملكيش دعوة بأى حد يبصلك او يضايقك وا يزملر لك علشان تجرى .. خالص طول مانت ماشية عاليمين ولا يهمك ومتركزيش غير فى طريقك .. وانزلى فى وقت فاضى فى الاول وواحدة واحدة انزلى شوارع تانية فيها عربيات
والعربية اتخبطت ده عادى ده نصيب والله والحمد لله اخدت العين وخلاص انا عربيتى اتخبطت كذا مرة والحمد لله ولا مرة كنت انا اللى سايقة تخيلى مش علشان شطارتى لا اللى كان سايق بيسوق اشطر منى بس والله ماليها علاقة بالشطارة ده نصيب .. وربنا يككفيك شرها يارب