قديم 07-08-2010, 02:18 AM
الصورة الرمزية Ahmed.gunners
Ahmed.gunners Ahmed.gunners غير متواجد حالياً
من انا؟: مصري يحب الشعب والجو المصري واموووت في حاجة اسمها عربيات
التخصص العملى: طالب ببكارليوس تجارة
هواياتي: السواقة&النت&الخروجات

Ahmed.gunners is a jewel in the roughAhmed.gunners is a jewel in the roughAhmed.gunners is a jewel in the rough
افتراضي رد: تقرير شامل عن الآفيو

الحقيقة انا شوفت حضرتك في منتدي اخر بنفس الاسم وحاطط نفس الكلام
يا استاذي انت كدة بتشوة سمعة السيارة وبتخلي واحد مثلا مشتري العربية مش حاسس بالحاجات دي غزبن عنوا هيقعد يدقق في السيارة ولو فيها مسمار بيزيق هيسمعوا ويدايق ودماغو تبتدي تلعب علشان حضرتك مهندس صيانة فبتشوف الحاجات دي غزبن عن ايرادك لانك مهندس وبتحس بالعربية بس ولاهي اكتر من 10 اعرفهم معاهم السيارة ولا حد اشتكي من اي شي مش معقول كل دول من القلة الي بتذكورهم انهم حظهم حلو والعربية انا سوقتها وعربية ممتازة ثابتة كويس لحد 130 140 عفشة ممتازة اناقة وسع ولا عفشة بتخبط ولا اي حاجة
ومن الاخر كدة لو العربية فيها كل المشاكل ازاي عايشة لحد دلوقتي وانتشرت الانتشار الغريب دة مفيش شارع الواحد بيمشي فية الا وبيكون في علي الاقل 3 او 4 سيارات افيو وسالت ناس كتيرة مش هقول الكل قال ممتازة لا الناس الي اشتكت منها بس بسبب خفتها علي الطريق بعد 130 وعن العفشة انها نشفة حبة
مش هقدر اقول اكتر من كدة لا مش معقول اكتر من كام الف سيارة افيو في الطرق المصرية كلها معيوبة او نسبة ولتكن علي سبيل مثال حضرتك 90% لان حضرتك ذكرت ان واحد من كل 10 اللة اعلم