الموضوع: جين 2 الجديدة
قديم 24-07-2008, 02:12 AM
الصورة الرمزية MoSHaX
MoSHaX MoSHaX غير متواجد حالياً
من انا؟: Thomas Wadee

MoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond repute
افتراضي رد: جين 2 الجديدة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Abeer مشاهدة المشاركة

السلام عليكم،

انا كنت استقريت على الجين 2 بس قريت بعد كده انه هتنزل جين 2 جديدة في 2009 بموتور جديد، وده الرابط بتاع مواصفات الجين 2 الجديدة:

http://paultan.org/archives/2008/03/...-cps-launched/

و في ناس بتقول انها هتبقى بنفس السعر ، طيب ده هيأثر على سعر اعادة الجين 2 الموجودة حاليا؟

و هل اشتري جين 2 دلوقتي و لا اسيبني منها؟

لاطبعا استنى ... ادام فى موديل نازل جديد من العربية هيبقى (احسن)*
لان اغلب الشركات لما بتطرح موديل لعربية ...وتغيرة بيبقى مش تغيير شكل بس دول بيتلاشوا كمان الحاجات الوحشة فى الموديل القديم وممكن تكون اضافات ؟؟ قليل لما يكون تغيير شكل بس
*وانا اقصد بكلمة (العربية هتبقى احسن) ممكن تكون اوحش كمان يعنى مثلا شركة عربيات لاحظت فى الموديل القديم انى العربية دى علية شوية ودة بيسبلها عدم اتزان الى حد ما .. فالعربية هتتبقى واطية فى الشكل الجديد ؟؟؟ دة يعتبر ميزة خارج مصر لاكن عيب فى مصر؟؟بسبب المطبات دة مثال يعنى ممكن تكون العربية تقفيل بلدها ..بعد التعديل بتكون تقفيل بلد تانى ؟؟ وهكذا بس طبعا التغيير دايما بيبقى ناحية الصح مهو مش معقول عربية تتعدل من الاحسن للاوحش؟؟
انا سمعت انو الموديل الجديد كمان هينزل فى 2009 وهيكون فى فرق بسيط فى الثمن لايتعدى 5الاف وكمان فى عربيات تانى هيتغير شكلها زى الافيو ...هتتغير شكل ومضمون وهيبقى محركها غير محرك الانوس.. كمان الماتريكس اتغيرت بالفعل لاكن التغيير دة كان شكل بس ؟؟؟فانا انصحك لو اسقريت على الجين 2 يبقى خليك فى الشكل الجديد كمان شكلة احلى؟

I'M BaD UseR

التعديل الأخير تم بواسطة MoSHaX ; 24-07-2008 الساعة 02:14 AM سبب آخر: خطا فى الكتابة