الموضوع: كراسى ﻻدا
قديم 17-08-2014, 11:04 AM
الصورة الرمزية محمد حسن عبد الرحمن
محمد حسن عبد الرحمن محمد حسن عبد الرحمن غير متواجد حالياً
هواياتي: معرفة وتجميع المعلومات عن السيارات واحب اصلح اى حاجة بايدى

محمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كراسى ﻻدا

انا لسة من فترة الكراسى بتاعى اتقطم من الظهر وكان الظهر مبيرجعش لوراء مش شغال والمجرة بتاعت الكرسى مقطومة وكان فيه العجب روحت للسروجى حل الكرسى والفرش اللى علية اخدتة للخراط وبتاع اللحمت واحد جنب البيت عندى مشهور جدا وصنايعى معلم فوق النمرة واحد هو راجل كبير وحراق أوى فى مصنعيته بس استاذ لحم الكرسى وعطاله تقويات خلها عافى اقعد فيل علية ولا هيحصله حاجة اخد 120 جنية مصنعية والسروجى جبلى بكرة تشغيل الكرسى والمجرة بتاعت الكرسى الفبريكة وشد الفرش تانى على الكرسى واخد 80 جنية مجرة الكرسى بـ 20 جنية والبكرة بـ 30 و 40 جنية مصنعية حل وتركيب. انا من محرم بك لو عايز اعرفك المكان بتاعهم انا تحت امرك.
أخوك محمد