قديم 12-12-2009, 02:24 AM
ringoo ringoo غير متواجد حالياً
من انا؟: عمرو
هواياتي: الرسم على الزجاج

ringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كل اللي نفسه في حاجة عن اللوجان يدخل هنا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mokhtar872000 مشاهدة المشاركة

'باشا انا معايا الهاف اوبشن فيها سنتر بس فى المفتاح مش بريموت يعنى افتح بالمفاح يفتح الاربع ابواب بس طبعا من غير ريموت دلوقتى انا عايز اركبريموت وانذار هل ينفع اشتريه من بره ويركبوهولى فى التوكيل وياخدوا المصنعيه انا من دمياط وهاعمل الصيانه فى توكيل اسكندريه ولو نفع هياخدوا كام تقريبا انا سالت عليه عند اشهر واحد بتاع اكسسوارات عندنا قاللى فى من 150 ل 200 بس قعد يقولى التوكيل هيبوظ ومش هيعرف تعالى اما اعملهولك قلتله والضمان قاللى محدش هيعرف حاجه دلوقتى صيانه ال5000 قربت وانا عايز اركب الانذار بالريموت اعمل ايه ؟
حقولك على حاجة يا مختار باشا
هل لو ركبت حاجة برة التوكيل تخرج من الضمان ؟ لأ
ولكن لو حصل لقدر الله عطل فى ضفيرة الكهربة اذا التوكيل عنده حجه انك لعبت فى الضفيرة خارج التوكيل اذا الضفيرة خارج الضمان
هل توكيل اسكندرية حيركب الانذار ؟ نعم
ان شاء الله حيركبه توكيل العامرية متساهل اكتر من المقطم والعبور فى موضوع التركيبات الكهربية دى بس هما بيعترضوا على وحدات الرفع
اللى انت حتعمله ايه ؟
حتشترى الانذار وتروح بيه الصيانة عادى جدا وتطلب انك تركب الانذار فى التوكيل مع دفع مصنعية التركيب
طب لو رفضوا ؟
يبقى توكل على الله ركبوا خارج التوكيل وان شاء الله مايكونش فى مشاكل ولا اعطال وناس كتير عاملة كدة
وطمنا ياباشا ايه اخبارك واخبار لوجى معاك فى الفترة الاخيرة