قديم 25-05-2014, 08:37 PM
الصورة الرمزية ahmed_eng2001
ahmed_eng2001 ahmed_eng2001 غير متواجد حالياً

ahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: دخنه من الشكمان مع رائحة بنزين غير محترق

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamadaacc1 مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
عندي ليبرتي 2003
وفي عندي كام مشكله في السيارة
الاولي
في دخنة من الشكمان مع رائحة بنزين غير مكتمل الاحتراق

الثانية
لما بشغل المكيف بلاقي مياه اسفل الكرسي الي بجانب السائق

الثالثة
لما بكون ماشي بالسيارة علي سرعه وبعدين اهدي السرعه ولما ارجع اسرع تاني بيحصل دفعه في العربية هل ده سببه كراسي الماكينة
ان شاء الله احد الاخوة المتخصصين يفيدنا اكتر ..... انا ممكن اساعد حضرتك بلى اعرفه ....

رائحة البنزين و الدخنة من الشكمان ممكن يكون ليها اكتر من سبب .... الحقن مش مظبوط .. الصبابات مش حاكمة .. و اسباب تانية كتير ... لازم يتكشف على العربية

المية الى من التكييف .. دى فى الغالب مياه التكثيف.... ممكن يكون خرطوم الفايز مسدود .. حضرتك ممكن تسلكه و تلاحظ اخبار تسريب المياه ايه

التنتيشة لاى فا العربية دى ليها برضوا اشباب كتير .... منها صلايب الكردان .... بوش فى الكارونة .. ( الحاجات دى حصلتلى فعلا ) .. و الاول حضرتك تكشف على قواعد الموتور و الفتيس