قديم 06-05-2011, 04:50 PM
الصورة الرمزية تامين سيارات
تامين سيارات تامين سيارات غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
التخصص العملى: مراقب بشركة قناة السويس للتامين
هواياتي: كرة القدم

تامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant future
افتراضي رد: إضافة ظالمة في تجديدات مصر للتأمين

[QUOTE=أبو اياد;419629][QUOTE=تامين سيارات;419613]السلام عليكم

بالنسبة للموضوع الى حضرتك اتكلمت فية انك ما اخدتش خصم عدم مطالبة 20% لو حضرتك جددت الوثيقة قبل انتهائها ب 10 ايام مش هاتاخد الخصم اما لو جددتها قرب انتهاء التاريخ ب 3 ايام هاتاخد خصم 20% لو اخدتوش طالب بية دة حقك
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟

موضوع التجديد دة بيبقى حق المنتج صاحب الوثيقة و دة نظام معمول بية فى جميع الشركات اما فى حالة انك مش عاوز تتعامل مع الشخص دة تانى لاى سبب بتروح انت و الشخص الى تحب تشتغل معاة للادارة و بتكتب طلب تغير انتاج ( و انصحك باستاذة ايمان معانا هنا فى الموقع للتعامل مع مصر للتامين هاتفيدك اوى )
مش فاهم حاجة......

بس مايمنعش اني أشكر الاستاذ/ تامين سيارات على اهتمامه[/Q

النقطة الاولى ::: يوجد ميعاد لتنفيذ الخصم يعنى مش فى اى وقت تاخد الخصم دة قصدى

النقطة الثانية واضحة جداااا :::: مش عاوز تتعامل مع شخص بعينة بتطلب تغيرة و دة بطلب و انا عن نفسى رشحتلك ايمان معانا هنا فى الموقع و اضافة مشاركة ممكن تكلمها فىالتلفون و على شان هية بتشتغل فى مصر للتامين قلت ادلك على حد من الشركة يعنى

الكلام واضح يا استاذى اقراءة براحة بس

عمرو احمد
01003388954