قديم 01-02-2013, 03:31 PM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة

حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: علامه avante مسروقه وعاوز اعملها استيكر ..

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zing0 مشاهدة المشاركة

يا باشا المفروض ده شغله
يعنى حضرتك كويس إنك معاك صورتها, حتى لو ممعاكش هما أصلاً معظم شغلهم فى اللوجو بتاع العربيات.
هتروح لأى واحد بيفهم وتديله الصورة و هو هيقيس الفبريكة بتاعها حجمه و أبعاده أيه, و يلعب فيها عالفوتوشوب. و يطبعها و يلزقها فى نفس المكان, و ممكن يعملهالك 3D كأنها بارزة, و تبقى زى الفبريكة بالضبط إن شاء الله.

و ممكن تدخل على صور جوجل و تختار الحجم الكبير (من اليمين) و تبحث عن العلامة, تبقى عملت أحلى شغل.

شكرا على ردك يا غالى ..

باذن الله هجرب واعمل كده ويا رب الاقى حد يعرف يعملها ..

انا للاسف مش لاقى ليها حجم اكبر من كده على النت ...

ويا ريت لو حد يعرف يعملهالى وانا اروح اطبعها يبقى ربنا يجازيه كل خير عنى ...

رحـــمـــــــــــة الله عـــلــــــيـــــــك يا حــبـيـبـنــــــــا

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ