قديم 30-06-2009, 07:14 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: جاجوار تتطلع إلي المستقبل بالعوده الي الماضي

والله يا سامح اللى قولتة ده هو فعلاً اللى الواحد بيحسة ديماً

تعرف انا بستخدم المنتديات بقالى اكتر من خمس سنين عمرى ما نقلت موضوع فى المنتديات الاجنبية كنت يا بضيف سؤال يا برد على سؤال لو اعرفة او بشير كتاب او سوفت وير او ملفات عامة ايا كان محتواها
فى المنتديات العربية وخاصة فى مجال السيارات لانة مش مجالى بس حاجة بحبها وهواية مفضلة فكنت بستمتع زيك بالبحث عن المعلومة واستكمال الموضوع لنفسى وبعدين لقيت ان فيه متعة اكبر انك تشارك الناس فى الاطلاع على خلاصة ما توصلت اليه من معلومات وبعدين تلاقى متعة اكبر واكبر فى الرد على الناس واستفسارتهم حوالين الموضوع اللى انت مزاكروه كويس وتشوف قد ايه علمك او خبرتك النسبية فى الموضوع ده بتفيد الناس يوم بعد التانى

وطبعا ده اللى بيخلى الواحد يحبط لما يفتقد تفاعل الناس مع موضوعة

بس انا دايما ً بقول لنفسى انا استفدت واكيد ولو واحد غيرى ممكن يستفيد وده فى حد ذاتة كفاية

تسلم ايدك يا ريس مرة تانية وقريب ان شاء الله هنزل موضوع بجهزلة وتعبان فيه والله برضو وحاسس ان الناس هتنطشنى فيه برضو فانا صديقك الصدوق اهوه متنسانيش وابقى عدى على برضو ptmnlo123per122

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش