قديم 13-12-2010, 01:29 AM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عفوا(جاك للجيكاويه وللمحبين لها فقط)....

انا من الجمع الذين تم انذارهم و شطب مشاركته المسيئة! و انا هنا بعتذر عن اي اساءة بدرت مني و ان كنت اكرر ان رايي ليس شخصي بأي شكل من الاشكال! و برضه يا استاذ اداودا انت بتحرجني بعقلك و اسلوبك و هدوءك! انت مثال للشخصية الممتعه في التعامل معها ! شخص تجالسه و تحاوره و تستمتع بادارة دفة الحوار معه حتى و ان كان هناك اختلاف في الرأي و في النهاية تودعة بابتسماه على شوق لتلقاه مرة اخرى لتفتح باب حوار جديد و نقاش او جدال جديد يدور في اطار من الاخوية و الاحترام المتبادل مغلف بوعي تام بان خلاف الرأي لا يمس اي منا شخصيا! و للعلم انا مش بكره العربيه دي على الاطلاق و لكني فعلا شايف انها فقط تستحق 70 الف و ليس 78 الف لانها تشبه و تنافس ال M11 من سبيرانزا! و عموما ده رأيي انها متستاهلش 78 ممكن راي اخ تاني اشتراها او حيشتريها انه على العكس السيارة تستاهل المبلغ و اكتر! انت حر و انا حر!