قديم 21-05-2012, 10:01 PM
الصورة الرمزية A7MED NASSER
A7MED NASSER A7MED NASSER غير متواجد حالياً
مسئول بمبيعات المصرية للسيارات بالمنصورة
التخصص العملى: منسق و مسوق مبيعات السيارات

A7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ال 126 كلت دماغى بتعديلاتها

الفيات 126 عربيه جميلة و غلبه في نفس الوقت

انا عن نفسي هي غلبه ليا لان اختي عندها عربيه 93 حتى كانت هتبيعها الفتره اللي فاتت و عملت عنها
اعلان بس للاسف رجعت في كلامها و سابتها و هي غلبه بالنسبالي علشان الحاجات التاليه :-

1. تصور لما تنزل من عربيه سيراتو و تركب ال 126 هي نفس العفشة تقريب ههههههه
اللي في السيراتو بس عربيتى طبعا تفرق كتير عن ال126 في كل حاجه

2. كل يوم لازم اوديها للعفشجي . عفشة ما يعلم بيها الا ربنا . بتعوم علي 50 كيلو يعني نفس السرعه
اللي بمشي بعربيتي بيها في الزحمة في نص البلد

3. مشكلة الحراره و ه مشكلتها اللي ما ينفعش يتقال عليها مزمنه علشان هي لو موتورها
صح و علي الشعره زي ما بيقولوا ما تسخنش . بس مين اصلا اللي يخليلك موتورها علي الشعره
ده احنا عندنا صناعيه يخربوا اجد عربيه فما بالك بعربيه 2 سلندر

و في نفس الوقت لازم اقول فوايدها و ليه جميله في نفس الوقت بالنسبالي :-

1. ان اختي بقت عندها عربيه و بقت مستقله بذاتها عني و عن عربيتي

2. ان استهلاك العربيه روعه بجد علشان تنكها صفيحة بالظبط 20 لتر و احنا عن نفسنا بنمشيها
90 و 92 للاسباب التاليه ( حلو للعربيه و مريح المكنه و لا كركره و لا غيره - العربيه بتجري بيه جري حلو
و طبعا الجري اللي علي ادها برضوا - مشكلة ال 80 و الزحمه بتعته) فعلشان كده ال 90 و ال 92 افضل

3. العربيه حجما جميل جدا في العصر اللي احنا عيشنه الوقتي في مصر . يعني ركنها سهل جدا و ممكن
ما تركنهاش انت تحطها في الشارع و سبها و مش هتسبب اي مشكله . و في الزحمة بتنجز كتير جدا
عن مثلا عربيتي اللي ببقى ماشي بيها في الزحمة مش عارف امشي من الخوف عليها انها تتحك و لا
كده و لان حجمها كبير كتير عن ال 126

فهي 126 عربيه و حلوه و مش حلوه في نفس الوقت و ده بالنسبه لرائيي الشخصي
و شكرا جدا ليك (صاحب الموضوع)

بالحق قبل ما انسى : انت كنت بتسال علي مكان تنك البنزين بتعها و هو تحت الكنبه بس علشان توصله
و دي مشكله فيها برضوا لازم ترفع العربيه و تنزل تحتها علشان من تحت الكنبه بتعتها صاج مقفول
ما في حاجه توصلك ليه من جوه العربيه

و شكرا ً