قديم 10-12-2014, 10:25 AM
FAR!D FAR!D غير متواجد حالياً

FAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to behold
حصرى تاني هديه لملاك E46 : جميع الاكسسوارات الاصليه من الشركه الام بالصور و الكتالوج

جايبلكم من الشركه الام اكسسوارات اصليه لشكل E46 بما اني من عشاقها :
1-الجنوط الاصليه

2-حلي الشكمان وبدي كيت

3-فانوس خلفي ليدات و بدي كيت ( للكوبيه )

4-سقف هارد توب و حامل في الجراج مع وسيله تركيب و عاكس ريح للكنبه و بدي كيت ( للكابورليه )

5-اشارات بيضاء و تحميل للسقف و فوانيس اماميه بتفنيشه تيتانيوم وبدي كيت (للستيشن

6-جرايد كروم و بدي كيت و مساحات خلفيه و شبكه اماميه كروم (للكومباكت )

7-كساحات اماميه و خلفيه كربون و بدي كيت ( لل M )

8-تاره مكسوه بالجلد و بتطعيمه المونيوم و بدون و بتطعيمات المونيوم اشكال مختلفه للصالون و هاند بريك تطعيم المونيوم و بدالات المونيوم ومريح قدم المونيوم ( معلش مش عارف اقولها بالعربي )

9- نفس اللي سبق شرحه بس خشب

10-نماذج للطاره جلد و خشب

11- تطيعيمات مختلفه ليد الفتيس

12-كراسي سبورت و هولدر لحزام الامان و مسند للرأس في منتصف الكنبه و مسند متعدد الوظائف خلفي و تدفئه لكرسي الراكب الامامي

13-ستائر كهربائيه و دواسات موكيت اشكال مختلفه مع نظام تدفئه مسبق للكابينه و نظام لتهويه و تلطيف الحراره اثناء ركنه العربيه في الشمس ( عجابني جدااااا بيركب في فتحه القف مع بطاريات منفصله )

14-فرش الوان جلد و بطانه جلد للابواب و كشاف بيركب في الولاعه و جراب نضاره و مصباح قراءه و غطا منزلق لحامل الاكواب

15-تاره و عتب ابواب و يد فتيس و بدالات بعلامه ال M

16-DVD امامي وخلفي وتليفزيون

17- بلوتوث كيت و مدخل Ipod و حافظه شرايط و سي دي تشانجر و سي دي هولدر وسماعات انقى و سب ووفر

18-شنطه تحميل فوق السقف (للستيشن )

19-حماله للدرجات و اكسسوارات و تبطين لشنطه العربيه

20-كسوه جلد لكنبه العربيه و حمالات في ظهر الكراسي الاماميه

21-كرسي للاطفال مدموغ بعلامه ال BMW

22-زينون كيت و بي زينون و اضاءه متحركه للاجناب (بتركب اضافي ) و غسيل للفوانيس و مراه صدر بتعيم و بوصله و فتح الي لباب الجراج و بارك سينسور و كاميرا خلفيه و كميرات اماميه للاجناب

23-طفايه حريق و سيفتي جاكت و نظام انذار صوتي و ماسك للكلب و صماويل فرد لوك و ستروت بار و شاحن شمسي للبطاريه و صندوق اسعافات اوليه غطاء للعربيه

24-منتجات عنايه للطلاء و تلميع

واخيرا الرابط للكاتلوج كله
bmw_accessories_catalogue _3series_old_en - Download - 4shared

انا فعلا منبهر بكميه الاكسسوارات اللي مقدماها الشركه للعربيه فعلا تستاهل اللي بيدفع فيها
ادعولي باه انضم بالعربيه ديه وسطيكم مش بقلبي بس