قديم 06-09-2009, 03:39 AM
الصورة الرمزية POP EL GAMED
POP EL GAMED POP EL GAMED غير متواجد حالياً
من انا؟: بوب الجامد
التخصص العملى: I.T Administrator
هواياتي: كمبيوتر وسيارات

POP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اخر اسعار قطع غيار الرينو 19 والرينبو

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdoon16 مشاهدة المشاركة

اولا انا متشكر لحضرتك جدا بس احب ققول اني انا شفت العداد بنفسي كان 36.000 وكسر بس انا مش عندي خبرة اوي ف السيارات وهو بيدور العربية غابت سنة بسيطة خالص فهل ده ممكن يكون عيب مارش ولا ايه وكنت عايز اسال حضرتك هل هدوخ علي قطع غيارها ولا متوفرة وهل هي غالية مقارنة بمثيلاتها ف نفس الموديل واكرر شكري لحضرتك ودايما تفيدنا وكل سنة وانت طيب
بص يا باشا موضوع انها تغيب فى الدواره سنه بسيطه دى حاجه عاديه العربيه دى موديل 2000 وكاربيراتير ممكن يكون متوسخ ممكن البوجيهات تكون وحشه ممكن تكون البطاريه ضعيفه شويه
يعنى مش بالضروره انه يكون فيها مشكله كبيره وبالنسبه لقطع الغيار فهى موجوده فى كل حته ومنتشره جديد واستيراد والاسعار مكتوبه هنا يا باشا فى الموضوع انت بس خدلك جوله فيه وهتلاقى اسعار حاجات كتير فيه وربنا يوفقنا جميعا للخير وكل سنه وانت طيب يا باشا

انتظروا تجربتى مع رينو فلوانس