قديم 07-01-2012, 12:10 AM
الصورة الرمزية emad7759
emad7759 emad7759 غير متواجد حالياً

emad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أنا كرهت جاك بسبب توكيلها ,, اللي عنده شكوى منهم يا ريت يكتبها هنا

معلشى انا هقول ليكم على حاجه احنا عملنها مع توحه والحمد لله جابت نتيجه جمده جدا مع توحه اولا اتجمعنا مع بعض طبعا انا بتكلم على الاسبيرانزا الام11 اللى مغلبانى ههههههههههههههههههههههههه ههههه
طبعا كانت قطع الغيار مش موجوده نهائى ليها المهم بعد المقابله كلنا مع بعض طبعا كلنا من ملاك العربيه وعملنا شكوى جماعيه فى توحه وان قطع الغيار غير متوفره واننا نعانى من هذا لتوقف العربيات على حجات خيبه خالص ومش عايز اقول على المقابله كان شكلها ايه عند توحه كانت زى النيله المهم ياريت تعمله مقابله مع بعض واذا كان فى مشاكل مع بعض فى العربيات حتا لو كانت حجات خيبه فتتجمعه فى يوم تحدده وتذهبه مع بعض على التوكيل طبعا هتقوله ليهم ان العربيات بيها كذا وطبعا هوه هيقول اللى هيقوله وهنا ططلبه النجده ويتم عمل محضر اثبات حاله وبعدها على جهاز حمايه الحرميه وتوكيلات النهب بس تكون الشكوه جماعيه ولله ان شاء لله هتعمله له مشكله جامده جدا وخصوصا لمل يشوفه ناس قدرت تتجمع من محافظات مصر ويشتكه مع بعض ولله لينعدل خصب عنه لان توحه ولله
ماتعدل معنا الا بعد ان اشتكينا فى القسم الشرطه وحمايه المستهلك ولله اتعدل
خالص خالص معنا وفى النهايه انا بجد ولله بزعل لما بشوف حد بيكره الجاك لانى بحبها جدا ولو رجع بيا الزمن ولله لشتريها ولاكن
منه لله الوكيل انه مش عامل دعايه خالص ليها وزعلت لما شفتها مع حبيب قلبى الاستاذ سيف فى مقابله طنطا وان شاء لله ربنا يكرمنى
وابيع الام11 وان شاء لله اكون من ملاك الجك الحبيبه
وعلى فكره المقابله لملاك الجاك هتبين ليكم حجات كتير جدا جدا والكل ولله هيتم الاستفاده من المقابله ليكم جميعا زى مستفدنا احنا ملاك الام11

ومعلشى علاشان انا طولت عليكم