قديم 25-08-2009, 01:37 PM
pro a7mad pro a7mad غير متواجد حالياً

pro a7mad is a jewel in the roughpro a7mad is a jewel in the roughpro a7mad is a jewel in the rough
افتراضي رد: اية رايك فى سواقة السيدات

بصو يا شباب بصراحة من ساعة ما نزلت عشت في مصر مشفتش حد بيقفلك بالعربية و انت معدي الشارع غير الستات - وده ربما نابع عن الخوف - , و مرات قليلة شفت ستات هنا في مصر سواقتهم ملهاش حل سواقة محترفين, و في مرة نادرة الحدوث كنت راكب مع صاحبي و في عربية بي ام الفئة السابعه طالعة من جنبنا فا ادت اشارة انها طالعة و طبقت كل حاجة صح بس صاحبي ضربلها الطرشة و كمل ... شوية جت جنبو و الازاز اتفتح طلعت بنت قالتلو: انا اديت لحضرتك اشارة مرة و اتنين بس حضرتك مخلتنيش اعدي , بصراحة صاحبي ساعتها كان محرج قوي مش عارف يقول ايه لو قالها انا اسف... بس قصاد احترامها و ادبها لي كأنه بيشتمها , بس طبعا اغلبية الستات حدث و لا حرج بتسوق و لا على بالها مين جنبها و مين و راها , و اتفرج عليهم بقى في مفارق الطرق تشد الشدة و ملهاش دعوة مين يمين و مين شمال

ptmnlo123per111 و مرة شفت حاجة غريبة قوي اتنين ستات قابلو بعض بالعربية دي جاية عكس طريق دي و راحو واقفين في وش بعض و دي نزلت و دي نزلت و كل واحدة ادت وصلة الردح و بعد كده كل واحدة طلعت و رقة و قلم ...وقال ايه .. بتكتب نمرة عربية التانية .. دول بيكتبو لبعض مخالفات .. و كل واحدة تتوعد التانية ... يعني بيحاولو يطبقو القانون و العقوبة ماشاء اللهptmnlo123per154

التعديل الأخير تم بواسطة pro a7mad ; 25-08-2009 الساعة 01:46 PM