قديم 20-11-2010, 12:13 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute
افتراضي رد: للبيع عدد 25 عربيه فيراري ... 2 بورش .. 3 لامبو ..

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samehsaeed مشاهدة المشاركة

FL ASHCar
آسف أصلي حاسس إني نسيت الكلام خلاص والتعبيرات كلها دخلت في بعضها وحاسس إني عايز أعيط ، أنا عايز أعيط إهئ إهي إهي إهئ.
سوءال بسيط كده يا جماعة الخير هو سلطان بروناي ده ما نفسهوش يتبنى حد ؟
متعملش في نفسك كده يا عم سامح .. دول كلهم ما يجوش 30 عربيه من 7000
اه والله .... طويل العمر عنده مجموعه عربيات تعدي ال 7000 عربيه
ومجموعته الشخصيه (بتاعته هو لوحده يعني ) فيها 450 فيراري و 600 رولز رويس ده غير ان عائلته الكريمه تمتلك نص عدد عربيات رولز رويس على مستوى العالم
طب ما يشتري رولز رويس نفسها ... حتى تبقى اوفر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amrmohamed1975 مشاهدة المشاركة

تسلم ايدك يا سامح باشا على الموضوع الجميل ده بس لي عندك سؤال يعني اذا كان ليك دلال على جناب السلطان و بما ان العربيات دي ما مشيتش يعني ممكن يكون عنده نقص فى السواقين ما تشوف لو محتاج سواقين انا مستعد و ببلاش كمان بس اسوق الحاجات دي
يا ريت ... ايدي على كتفك .. بيقولك عنده 7000 عربيه .. وشوف كام عربيه منهم ممشيتش ... اكيد أكيد عنده نقص في السواقين
اوعدك لو قبلت اقدم توصيه عليك ... المهم في الاخر منلاقيش نفسنا سايقين ميني فان و لا ميكروباص

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &