قديم 25-12-2012, 05:05 PM
الصورة الرمزية ahmed_zamalek7
ahmed_zamalek7 ahmed_zamalek7 غير متواجد حالياً
من انا؟: ahmed_zamalek7
التخصص العملى: accounting

ahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حصريا: لماذا السيارات المستعملة افضل خيار في مصر؟ على عكس الراي السائد!!

ياجماعه الموضوع بيختلف من واحد لواحد حسب العربيه ال شتراها يعنى الشترى مستعمل وطلعت كويسه ومصرفش هيقلك المستعمل جميل وانا الكسبان والعكس لو وقع حظه فى حاجه وحشه
المستعمل ميزته انى بعلى بمستوى العربيه انا شخصيا كان المعايا 90 الف اول مفكرت اشترى كان ايه المتاح قدامى اوبترا كامله لما دورت فى المستعمل جبت بيجو 307 بانوراما احسن بكتير والحمد الله كانت بحالها واستعمال حريمى فجبتها وربنا كرمنى مشكلتها ان قطع غيرها فى القاهره وانا من الزقازيق ول بعتها مش هخسر كتير لكن الزيرو كنت هجبها مثلا بى 90 كنت هبيعها بى 70 خساره كبيره لكن لو المستعمل وحش اخسر ال 20 احسن