قديم 14-08-2014, 11:26 AM
الصورة الرمزية momen_bondok
momen_bondok momen_bondok غير متواجد حالياً

من انا؟: أنا الفقيـرُ إلـى ربِّ السمـواتِ أنا المُسيكِينُ فى مجموع حالاتـي
التخصص العملى: فى مجال السياحه ( رحلات حج وعُمرة )
هواياتي: البرمجة , ما يخص السيارات , الكمبيوتر, الزراعة

momen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond repute
افتراضي رد: فيه حد لسا بيدفه 1 جنيه لعامل البنزين

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hisham.Elgazzar مشاهدة المشاركة

اما السايس المفروض انه بياخود باله من العربية عشان النهردا البطاريه ب 500 جنيه وفانوس ولا رفرف برقم عالى برضو فى بعض الأحيان المفروض انه بيحافظ على عربيتك فلازم تراضيه لأنه واقف على حيلة ورايح جاى يجرى ع العربيات اللى فى المكان بتاعه فى عز الحر والشمس وفعز البرد وده مصدر أكل عيشه الوحيد وكل مهنة وليها مميزاتها وعيوبها وزى ما فى وزير كويس ووزير عاوز الحرق كزالك السايس وحارس الأمن برضووو
تقبل مرورى
كثير جدا يا استاذ هشام لا بيخلو بالهم من العربية ولا حاجة انا كنت بركن عند موقف احمد حلمى يجيلي واحد واقف بره خالص فى ساحة تانية وعايز فلوس
وعند مكان عملي فى طلعت حرب فية واحد واخد الموضوع عافية ومن الاخر لازم تدفع الخمسه جنية
احنا ليس ضد السايس انما لابد من جعل مؤسسه فى الدوله هى اللى توزعهم ويبقى معروفين بكارنيهات ويكون المبلغ جنية مثلا لاول ساعة مش 5 و 10 وتلاقى واحد شكله سوابق

بسم الله الرحمن الرحيم
سؤال على بال كل شاب أو رجل يُريد أن يتزوج
كيف اختار الزوجة التي ستظل معي طوال العمر
اوووووووعة تفكر كتير شاهد هذة الحلقة وبأذن الله تأخذ القرار الأخير
وذلك مع فضيلة الشيخ أبي إسحاق الحوينى
الحلقة بجد راااااااائعة والله
طبعا الحلقة (مرئية) وبمساحة خيالية