قديم 12-12-2013, 12:05 PM
الصورة الرمزية وليد مسلم
وليد مسلم وليد مسلم غير متواجد حالياً

وليد مسلم is a glorious beacon of lightوليد مسلم is a glorious beacon of lightوليد مسلم is a glorious beacon of lightوليد مسلم is a glorious beacon of lightوليد مسلم is a glorious beacon of lightوليد مسلم is a glorious beacon of light
افتراضي رد: خدعة يصدقها الكثيرون و يرددونها حتى الآن . .

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elgnde مشاهدة المشاركة

انا هارد على الاخ مودى فى كام نقطة كدة اولا فى موضوع القبض على القاصرات انا ممكن ارد عليك بلسان الاخوان نفسهم بس من عام 2011
ياترى عارف هما قالوا اية على البنات اللى نازلة المظاهرات؟؟؟ هاقولك قالواانها عاهرة واية اللى نزلها وهى اللى عايزة يتحرشوا بيها اخى كل هذا الكلام مسجل وممكن التاكد منة

هذا الكلام لم يصدر من احد ابداااا انه اتهم من نزلوا بالعاهرات والوحيد اللى وصفهم بهذا الوصف وشتمهم هو المدعوا توفيق عكاشه على الفراعين لما قال ( ايه اللى ينزلها وموضوع الكباسين ووو) بلاش يا اخى لبس الحق بالباطل

اخى هل راءيت كم التخريب الذى حدث فى الازهر هل الامن هوا من فعل ذالك قطع الطرق هل اصبح من السلمية يعنى انا ممكن اولع فى عربية حضرتك ومحدش يقدر يحاسبنى لانى متظاهر برضة دة كلام؟؟؟؟؟؟

لم يحدث ابدا ان احداا من الطلبه فى الازهر حرق اى سياره انما الفيديوهات اكدت ان البلطجيه الذين كانوا بصحبة الداخليه هم من قاموا بحرقهم لتلصيقها فى الطلبه والاخوان وحسبنا الله ونعم الوكيل

واخيرا حكاية باسم عودة اولا اخى انت لم تذكر اى ارقام او معلوم مجرد كلام عام لاينفع اذكرا لى ارقام اخى وحكاية طوابير التريلات اشك فيها لانى ساكن وراء صوامع امبابة ولم ارى الذى ذكرتة وهى فى طريقى كل يوم؟؟؟

لم ينكر اى احد من الاعلاميين وقتها من الانقلابيين مجهود باسم عوده
كفايه انه ظبط منظومة رغيف الخبز وعدم السرقه وكفايه انه قضى على ازمة الانابيب نهائيا طوال فترته ..هذا من باب الامانه التى تذكر للرجل

وحكاية تنازلة عن حلايب وشلاتين راجع التصريحات الصادرة من الرئاسة السودانية نفسها لانها هى اول من فتح الموضوع

هوه احنا هناخد معلوماتنا ونتهم رئيسنا من تصريحات واحد من الدول الاخرى ؟؟
هل هذا من المنطق ؟؟

وحكاية بيع القناة هوا مش بيع لك هناك مشروع تطوير وتنمية منطقة قناة السويس وراجع اسباب استقالة عصام شرف من رئاسة المشروع لكى تعلم ماذا كان سيحدث لو تم هذا المشروع هل تعلم اخى ان المادة التانية من القرار الجمهورى الخاص بالمشروع ينص على ان المشروع لايخضع لقانون مصرى ؟؟ لو مش مصدق اقراءة نص القرار الجمهورى الخاص بالمشروع
اخى انا اراك تتألم لمن قتل من الاخوان لكن لم اراك تتألم لمن قتل من المصريين؟؟؟ وتذكر من قتلوا وهم صائمين قبل ام بعد رابعة؟؟؟
واخيرا اذكر لك اخى
ان الاعلام صور لكم ان مؤيدى الشرعيه يتألمون لمن ماتوا منهم ولا يتألمون لمن يقتل من العساكر الغلابه
هذا كذب والله وللاسف انتم تصدقون ما يخدم هواكم
ولكن الحقيقه ان الدم واحد وهو عند الله واحد ووقع الدم بخيانه من طرف واحد
ولا يجوز ابدا ان نتاجر بدماء من قتلوا من اخواننا ونزايد عليهم

وحسبنا الله ونعم الوكيل