قديم 01-11-2009, 01:45 AM
الصورة الرمزية حبيب الناس
حبيب الناس حبيب الناس غير متواجد حالياً
من انا؟: مصر
التخصص العملى: محاسب بشركة العادل لأستيراد والتصدير
هواياتي: الكمبيوتر

حبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الريموت لانسر في التوكيل بكام

باشا انا علي ما اعتقد ان المفتاح بتبقي فيه ديرة حمايه وهيا اللي بتدور العربيه لان الموضوع ده حصل معيا في لانسر 2008 لو عملت علي المفتاح عند حد بتاع مفاتيح هتيجي تدور العربيه بالمفتح اللي مش اضلي العربيه هتفتح كنتك وهتشغل المارش وهتدور لمده ثانيتين وتبطل تاني او ممكن متدورش من الاساس

ففيه في المفتاح الاصلي دواير هيا ده اللي بتخلي العربيه دايه طول ما مفتاحها الاصلي فيها فممكنت تركب جاز انزار بالريموت وده هيركب مع سنتر العربيه وهيبقي معاه دادليه ريموت شكلها ظريف حط فيها مفتاح العربيه بس

او لو حضرتك قريب من التوفيقيه هتئل عن واحد اسمه اسامه راجل محترم جدا وهوا فاهم في الحاجات ده كويس جدا وانا بركب عنده السنترات الخاصه بمعارفي ومنهم كانت لانسر 2008 كان جيلها انزار من بره ممكن من خلاله تدور العربيه من الريموت هوا شرحلي موضوع الدايره اللي في المفتاح الاصلي وفعلا فك المفتاح الاصلي اخد منه شريحه ولزقها جمب الكونتكت علشان تدور م الريموت من غير المفاتح
معلش علي الاطاله ويا رب اكوت اتوفقت وقربت لحضرتك المعلومه وممكن ابعتلك رقم اسمه في ايميل علي المنتدي