قديم 18-11-2013, 08:07 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عفوا ايها المنقلبون الرئيس مرسى له انجازات

يا استاذ نكست next رجاء متعملش موضوعات سياسية تانى بره قسم الثورة انا بعتلك الخاص وبكررهالك تانى هنا قدام كل الناس وده ينطبق على الجميع وانا ولهم محدش بيعمل موضوعات سياسية بره القسم الخاص بذلك وده اخر حدود استيعاب ادارة المنتدى علماً ان فيه ناس بتطالب بالغاء الموضوعات السياسية من المنتدى كله احنا بنقول عايزين حرية تعبير وده شأن عام طبيعى الناس تفضفض وتتكلم بس برضو النظام حلو فرجاء ده ميتكررش تانى

ثانياً وديه بينى وبينك بعيداً عن المنتديات كلها بلاش المواضيع اللى كلها كذب وتهجيص ديه علشان الناس مش ناقصه استفزاز ومن واقع التجربة بتنتهى بشكل مش ظريف
الاحسن ان حضرتك لو بتعرف تتكلم وتناقش تتفضل بطرح الموضوع وتناقش بلاش شغل الكوبى والبست ده علشان لا احنا عملنا نقاش كدة ولا تجنبنا المشاحنات والاستفزازات بين جميع الاطراف وديه نصيحة اخوية من حقك تاخد بيها او لاء

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش