قديم 24-10-2008, 01:19 AM
الصورة الرمزية Semsem999999
Semsem999999 Semsem999999 غير متواجد حالياً

Semsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: -O( كرسى الاعتراف )O-

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medo_2060 مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
ازى حضرتك يا استاذ اسلام على فكره انا عارف حضرتك قبل كدامن منتدى تانى ويمكن تعرفنى من اسم الاشتراك بتاعى
انا كان في دماغى اسئله كتير بس الاستاذ abonora خلص على الاسئله كلها دا شكله حبيبك وىptmnlo123per157
ودول سؤالين على الماشى على ما يبقى يجى في بالى اسئله صعبهptmnlo123per181
1- ايه سر حبك للانسر اوى؟

هو مش سر ولا حاجه هي عربية إمكانياتها على قد فلوسها ومناسبة تماما لاستعمالي وظروفي المادية .

2-انا فعلا برضه مش مقتنع بسعر الكورولا وشايف ان المصريين بيقلدوا بعض وهما بيشتروها وانا مرضاش ادفع فيها سعرها ايه رأى حضرتك في الموضوع؟

التويوتا ممتازة طبعا ولا غبار عليها بس هو فعلا سعرها غير مناسب تماما لإمكانياتها لأن زيها زي اللانسر بس أنا قولتها قبل كده ( عرض وطلب )

3- ايه اول شركه يابانى في رأيك بدون التحيز لسيارتك؟

هوندااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااا

4-لو حبيت تبيع عربيتك وتشتري في نفس السعر تجيب ايه؟

هجيب لانسر برضه بس لو معايا أكثر هجيب السيفك ولو أكثر هجيب أكورد

5- هل كان عندك عربيه وانت طالب ولو لا زعلت من والدك

للأسف لأ ما كانش عندي عربية وبصراحع شديدة ماكنتش محتاجها وبصراحه أكثر ولا والدي كان معاه عربية وأول عربية تخش أسرتي كانت 128 بعد ما اتخرجت واشتغلت بسنتين لأن والدي بعد لما رجعنا من بره ماشتراش عربية في مصر

6-انت كنت قاعد في السعوديه ورأى ان العيشه بره مصر مريحه نفسيا وان كانت ليها سلبيات بس مش زى هنا دلوقتى وانت بره مصر(ترجع بالسلامه ان شاء الله) ايه شعورك وبصراحه عايز ترجع ولا لا؟

العيشه بره مريحه أه رفاهيه أه متعه أه عربيات عمري ما شفتها أه كل حاجه أه بس ينقصها حاجه واحده بس الحيااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااة

وفي النهايه تقبل اسئلتى
اخوك الصغير محمد
متقبل طبعا يا محمد وتحت أمرك