قديم 11-07-2013, 04:43 AM
الصورة الرمزية محمد حسن عبد الرحمن
محمد حسن عبد الرحمن محمد حسن عبد الرحمن غير متواجد حالياً
هواياتي: معرفة وتجميع المعلومات عن السيارات واحب اصلح اى حاجة بايدى

محمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ما هى أفضل مواتير لادا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hisham.Elgazzar مشاهدة المشاركة

دى أحلى مكنة للنيفا بشهادة كل الناس
كاتينة جنزير (مقرفة ومشاكلها كتير ياريت بلاش منها خالص )
كاتينة كاوتش (زى الفل وناعمة لكن كإجراء وقائى تغيرها قبل معادها بشوية )
أنزل واسأل على المكنة دى وبتتباع فين ممكن تلاقى ف الحرفيين او فى اسكندرية او بورسعيد
تجار قطع غيار الإستيراد كتير أهم حاجة تاخد أنضف مكنة وطبعا أحسن سعر
الف الف مليون شكر لردك يا هشام باشا بس بعد أذن حضرتك من اللى باين فى الصورة واللى حضرتكو قولته انها مكينة أنجكشن لعربية نيفا واللى اعرفو أنها 1700 سى.سى بعد اذن حضرتك فى شوية حاجات عايز أعرفها كم يبلغ سعر هذا المحرك أستهلاكه للوقود أد اية أخبار قطع غيارها اية وهل هى متوفرة ولا لا ورخيصة ولا لا وهدفع أد اية ضريبة للـ 1700 سى.سى وهل ستحتاج تعديل ولا هتركب علطول علشان هى دفع رباعى وانا طبعا دفع خلفى ولا مفيش مشكلة من الناحية دية وانا أسف طولت على حضرتك.
أخوك محمد