قديم 19-06-2013, 01:33 PM
aic aic غير متواجد حالياً

aic is on a distinguished road
للاهمية رد: تعلم كل شئ عن ميكانيكا السيارات و احصل على شهادة معتمدة من المجموعة البافارية " BMW & Mini Cooper "

romeoalmansour :
اولا : انا ملاحظ انك بعد كل كلمة تكتب دا رأي شخصي , و اذا كان رأى شخصى, ارجوا منك مشاركته باسلوب اكثر تحضرا, حتى لا تسئ لسمعة احد بدون وجه حق.!

ثانيا :بالنسبة للاعضاء اللي حابة تقسط المبلغ في امكانية التقسيط و على فكرة المبلغ فعلا مش كبير و لا مبالغ فيه زي ما " العضو المحترم المبجل ريمو " بيقول .. اي مكان معتمد و محترم زي بافاريا اوتو اقل كورس فيه بيبقى المبلغ ده لان الكورس ده شامل تعليم كل حاجة عن العربية من صيانة واصلاح و تركيب و تغيير و التعليم بيبقى نظري و عملي و العملي في التعليم بيبقى على سيارات BMW , و الكورس ده اللي هياخده هيبقى " قادر على التعامل مع اي عربية " مش بس BMW.

ثالثا : و اضح يا ريمو انك بعد كل الاسئلة دي مفهمتش الكورس ده عبارة عن ايه, ارجوا الرجوع للمحادثة من بدايتها للتأكد, او الاتصال بنا فى اى وقت.

رابعا :الكورس ده لاي حد زي ما قلت قبل كده مهندس او فني او صاحب دبلوم او صاحب ورشة او اي حد مهتم فعلا بالمجال ده و حابب يتعلم فيه حتى لو ماكنش مكمل تعليمه و حابب يكمله في المجال ده , الفرصة دي بس موجوده مع Bavarian & AIC و ردا على كلامك يا ريمو مش كل واحد فاهم هو بيشتغل في ايه او بيعمل شغله صح يبقى لازم يشتغل في ناسا , في ناس بتبقى حابة تدمج التعليم بالخبرة علشان تشتغل صح و خصوصا لو كان التعليم في مكان زي Bavarian Auto Group و" الشهادة معتمدة دوليا " دي ميزة اساسية لناس و ميزة اضافية لناس تانية علشان لو حب يسافر في اي مكان في العالم و يشتغل في المجال ده بالشهادة دي يقدر يشتغل في اي مكان محترم هو عاوزه.

خامسا :قصة انك كنت عاوز تتأكد بس كنت مشغول " كان الله في العون " , للي حابب يتأكد من شركة AIC , وان هي اللي مسؤلة عن برامج التدريب في Bavaria Auto Group , يا ريت يتصل بمدير التدريب هناك و يسأله عن المدرب الدولي : أيمن اسماعيل و يسأله كمان عن الكورس " برنامج التدريب الصيفي " اذا كان فعلا بيعلن عنه عن طريق شركة AIC ولا لأ ...

اخيرا و ليس اخرا : شكر خاص للعضو : Hisham.Elgazzar و العضو : محمد اشرف على التعامل والاستفسار باحترام, و شكرا للعضو روميو لاثارة هذا الموضوع, و مساعدتنا لشرح جميع اوجه الموضوع.

التعديل الأخير تم بواسطة aic ; 19-06-2013 الساعة 02:23 PM