قديم 20-05-2013, 04:24 PM
الصورة الرمزية Eng/salwa
Eng/salwa Eng/salwa غير متواجد حالياً

من انا؟: ام لثلاثة رجال(خالد-عمرو-طارق) و مهندسة اتصالات
التخصص العملى: تدريس كمبيوتر
هواياتي: حفظ القرآن

Eng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مجرد فضفضة فى زمن الإخوان

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarek/ مشاهدة المشاركة

لا بجد ماشاء الله عليك فى حوارك
لسانك بينقط سكر

تعرف يا استاذ شريف بقولك والله كنت ميال شويتين لمرسى ومن كلام مؤيديه واسلوبهم الجميل وده مثال حضرتك بتطبقه مثل اغلبهم
ومن سياساته هو وجماعته فعلا لا يصلح لقياده بلد لا هو ولا جماعته علشان ابقى متفائل لازم اقبل بالموجود زى ماحضرتك قلت اقبل بمرسى علشان غيره مش عاجب ولا هم اصلا مسكوا الرئاسه وفشلوا وروجوا الكذب هم مجرد منافسين(ومش هكرر تنابزالالقاب اللى حضرتك قلته قبل كده عنهم) ووصفتهم به مع ان معارضين مرسى وجماعته انت تعرف جيدا اللقب المطلق عليهم ..... خلينا فى الاسلوب المتحضر
تصدق بالله انا مش عارف كميه الذنوب اللى باخدها كل يوم دلوقت(منهم لله) على فكره الكهرباء قطعت النهارده 3 مرات كل مره ساعه بالظبط ولما بيحنوا علينا بيخلوها ساعه ونص نفسى بقى من رئيس دولتى يحن علىينا ويظبط الكهرباء يا استاذ يافاضل دى اقل متطلبات الحياه الادميه قطع كهرباء بشكل يومى ومنظر ولادك ولو فيهم طفل صغير وعندك مريض حراره الجو بتزيد الهجمات المميته عنده وانا عايش فى مدينه مش قريه طبعا مش هقولك هاتلى كتاب الانجازات ونزلهولى احنا عايزين ابسط متطلبات الحياه هى كارثه يعنى ... شوفت انا اتكلمت فى حاجه واحده بس اهو وما ختمتش كلامى بايموشن يستفز ولا قلت اخرس ومتخرسش وماعملتش تقرير بمشاركه سيئه لان اللفظ لايصح انا اتكلمت فى حاجه واحده من حاجات كتير بس خلينا فى دى ينفع كل يوم آخد ذنوب فى الرجل ده وبدعى عليه والله ومن كل قلبى لان هو المسئول وانجازاته اتعملت كتاب ومش عارف يسيطر على مطلب من مطالب تحبب الناس فيه

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أولا أشكرك أ/طارق على أسلوبك المتحضر الراقى
وأعانك الله على ما انت فيه
اللهم إشفى جميع مرضى المصريين وغير المصريين كمان
الواحد من كتر ما عانى من المرض والمستشفيات
اتمنى الشفاء لكل مريض بأى جنسية وأى دين
وطبعا سبب كتابتى للموضوع ده أصلا المعاناه والعذاب اللى شفناه
فى مستشفيات مصر واللى بأعلى مستوى كمان
ربنا يسترها
مش عارفة اقول ايييه بصراحة
لأننى لا احب التنابز بالالفاظ
هقول