قديم 24-04-2013, 01:33 AM
حمدى مخترع مانيوال بدون د حمدى مخترع مانيوال بدون د غير متواجد حالياً
من انا؟: فنى ميكانيكا السيارات
التخصص العملى: لم يحالفنى الزمن لاتمام الدراسة
هواياتي: اى حاجة فيها فكر ومنطق

حمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond repute
افتراضي خلو بالكو ما حدش يجيب نسر فارتا المبات اتحرقت والنمو كمان

انا عربيتى بى واى دى تاكسى المهم نزلت امبارح الصبح دورت العربية عادى وختها ورحت ورشتى على ما السواق يجى عشان يطلع يشتغل بها جه السواق وغسلها وظبطها وتوكلعلى الله بعد ساعتين تقريبا اتصل بيا وقلى البطارية سخنة بتغلى وانا رايح اكشف عليها وبعد ساعة قلى البطارية فصلت وكل اللمبات اتحرقت عالى وواطى ونور صغير و6 لمبات فلشر الى هيا الاشارات المهم قلتلو اتصرف وهات العربية للصبح نبقى نجيب بطارية انت رفعت كابل والعربية دايرة قلى لاء المهم جاب العربية ببطارية تانية وقمنا من النوم الصبح رحنا جبنا بطارية طبعا مش نسر هيا مصرى بس انا ناسى اسمها عشان انا بردو زهقت من الكلورايد عشان بردو 6شهور وتبوظ بس ما كنتش بتفصل وتحرق حاجة بعد ما جبنا البطارية اكتشفنا ان الدنمو كمان اتحرق والحمد لله ان الكنترول سليم يرضى مين الغش التجارى ده هيا وصلت لازية الناس كمان طب البطاريات بقت عاملة زى المض الالوز الى ما بتكملش شهر فبيتك وتبوظ وقلنا ماشى سياسات تجارية طيب ليه الازية فاكتر من كدة حسبى الله ونعم الوكيل دلوقتى انا عاوز اعرف سعر الدنمو كام جديد فالتوكيل لو مش غالى اروح اجيبو بدل ما اجيب واحد استيراد

:fun_36_ 1_30[1]: