قديم 15-04-2013, 10:47 AM
romioromio romioromio غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طبيب

romioromio has a reputation beyond reputeromioromio has a reputation beyond reputeromioromio has a reputation beyond reputeromioromio has a reputation beyond reputeromioromio has a reputation beyond reputeromioromio has a reputation beyond reputeromioromio has a reputation beyond reputeromioromio has a reputation beyond reputeromioromio has a reputation beyond reputeromioromio has a reputation beyond reputeromioromio has a reputation beyond repute
افتراضي سرقة عربية في عز النهار....قال ايه الانزار في التوكيل

من غير مقدمات
ربنا يستر علي عربياتكم

يا جماعة خلي بالكوا على عربياتكم الأيام دي عشان أنا عربيتي إتسرقت و كنت راكناها قدام كوك دور اللي في شارع شعراوي... يعني حته منورة وحية وفيها عربيات على طول رايحة جاية ... وكنت قبليها بإسبوع مركبة جهاز إنذار في توكيل هيونداي مانع للسرقة اللي المفروض بيفصل تانك البنزين عن العربية عشان الحرامي ميعرفش يسوقها وطلع فاكس ومشتغلش.... كوك دور بقى الكاميرا بتاعتهم صورت حادثة السرقة كلها و أنا هحاول أحط الفيديو عشان تشوفوه... لوسمحتم يا جماعة خلوا بالكم وحاولوا تغطوا عربياتكم عشان الموضوع ده كتير قوي وعلى فكرة العربية إتسرقت الساعة 6:30 الصبح وكان فيه عربيات ماشية في الشارع

التعديل الأخير تم بواسطة AbOnOrA ; 16-04-2013 الساعة 05:32 PM سبب آخر: رابط الفيديو