قديم 13-04-2013, 05:00 PM
الصورة الرمزية Vanditta
Vanditta Vanditta غير متواجد حالياً

Vanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هية البرايد كلها كده ولا انا اللى عربيتى بتستهبل؟؟!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mostafa_wahid مشاهدة المشاركة

سؤال لكل اللى معاه برايد وخصوصا البرايد السيدان ... وانا راكب جوة العربية وماشى فى طريق مش حنقول مكسر بس مفيش طريق فيكى يا مصر بيكون متسفلت كويس الا طرق معدودة ,المهم وانا ماشى بحس انى سامع كل حاجة العربية بتمشى عليها وبحس بيها وانا سايق ... مع انى لسة مظبط العفشة (مقصات ومساعدين وكبالن) ومش باقيلى غير علبة الدركسيون بس ..... السؤال هنا هية البرايد كلها كده طول مانت ماشى بتسمع وتحس بكل حاجة فى الطريق ,ولا المشكلة فى عربيتى انا ؟
انا زيك كدة (عربيتى مش برايد)
وكشفت على العفشة عند اكتر من واحد وكلة يقولى مية مية هى بس علبة الدركسيون اللى حالتها (متوسطة)
فتقريبا اللى استنتجتة ان سبب انك تسمع الاصوات دى كلها بعيدا عن العفشة
1- علبة الدركسيون طبعا بتفرق جااامد (عفشة )
2-لو مركب جنوط
3-البيبان لو مريحة ومابتقفلش كويس
4-لو بتعمل زييى ورامى حاجاتك كلها فى الشنطة ودرج التابلوة (مفكات -على مفاتيح على شوية قطع غيار قديمة -على الكوريك والصليبة من غير الشنطة بتاعتهم ....الخ)
الحاجات دى تسمعك مزيكا وانت ماشى على طريق غير ممهد

دة طبعا بالاضافة لكلام AbOnOrA بخصوص الكاوتش والعزل