قديم 04-03-2013, 01:36 PM
الصورة الرمزية ahmed_zamalek7
ahmed_zamalek7 ahmed_zamalek7 غير متواجد حالياً
من انا؟: ahmed_zamalek7
التخصص العملى: accounting

ahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مجرد فضفضة فى زمن الإخوان

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة magdy_c_c مشاهدة المشاركة

أنا مقدر تماما ً ان حضرتك أنثى و مش هينفع خااااالص أرد عليك غير انى أحب أوضح لحضرتك ان يمكن الميزة اللى شايفها فى نفسى ( و أعوذ بالله من كلمة أنا )
انى مش باشارك أو بارد على كل التعليقات يعنى مثلا ً مش هتلاقى فى مشاركاتى رد قصير أو فى غير موضعه أو غير موضوعى !
على فكرة أى مشاركة أو تعليق بارد عليه بيكون إما من واقع تجربة شخصية أو موقف حدث أمامى شخصيا ً و عمرى ايدى ما تعبتنى من الكتابة طالما فى الحق .
و مدام حضرتك شايفة ان كل اللى أنا كتبته محض افتراء !
أوعدك ان المرة الجاية هاصور لك كل اللى أنا قلته فيديو علشان تصدقى .......
و بعدين أنا ما باقولش لوغاريتمات كل اللى أنا قلته بالحرف بيحصل تقريبا ً فى كل المدن و العشوائيات و الأرياف اللى مليانة ناس غلابة ، و أنا لما سميتها بروتوكولات الاخوان هى فعلا ً كده بالضبط لأنه ده برنامج و حافظينه و ما بيعرفوش يعملوا غيره
و طبعا ً حضرتك مش شايفة الحقيقة فدى حريتك الشخصية .
لكن أنا و معايا كل الشعب المصرى عايش تجربة الزيت و السكر التى لن تنتهى طالما فى ناس غلابة كتيييييييييييير فى الشعب
و بعدين المشكلة مش فى الزيت و السكر و الملابس المشكلة ان الموضوع ده اتكشف خلاص ( و اتهرس كمان فى مليون استفتاء و انتخابات )
أنا كان نفسى يبقى فى ابداع يعنى حاجة جديدة يضحكوا بها على الشعب الغلبان و لكن واضح ان ده آخر الجماعة الزيت و السكر !
و أقسم بالله العظيم كل حرف كتبته فى البروتوكولات بتاعتكم دى هى نتاج ما عايشته من تجارب تحدث دائما ً فى قريتى الصغيرة و خصوصا ً أيام الانتخابات و الاستفتاءات .
و للقارئ حرية التصديق أو لا
و لكن مش من حق حضرتك خاااااااالص
انك تدعى ان اللى أنا باكتبه محض افتراء
وعلشان أنا احنا باردوا زملاء فى منتدى واحد هاعديها المرة دى
و علشان أسهلها لك شوية اسألى أى مواطن فى العشوائيات أو الأرياف و القرى الصغيرة عن اللى أنا كاتبه هتلاقيه متكرر بالحرف و فى نفس التوقيت ، بس يا ريت ساعتها تراجعى موقفك و تشوفى اللى أنا كاتبه صح و لا افتراء ؟؟؟!!!

طيب أنا عاوز حضرتك تطلعى من مشاركتى حرف واحد فيه شتيمة و سخرية أو كدب و افتراء
على فكرة أنا بجد اللى باقول لحضرتك ياريت تراجعى نفسك و تاخدى بالك من كلامك لأنك بتتهمينى بالكدب من غير دليل
و بعدين تقولى مش متعودة أنزل للمستوى ده من الحوار ؟؟؟!!!
هو فين الحوار ؟؟؟
و لا فين الأسلوب أساسا ً ؟؟؟
حضرتك اتهمتينى بالكدب أمام كل المنتدى بدون دليل ، فأين دليلك ؟؟؟؟
فعلا ً ( لا تعليق )

ده صحيح هم فعلا ً بيفرقوا طول السنة لكن اللى حضرتك ما تعرفيهوش من جيوب الناس المحترمة اللى مش فاضية تنادى فى الميكروفونات و عاوزة الصدقات تبقى فى السر و غير معلنة

و دى مغالطة أخرى لأن النسبة الثابتة دى بيفرضها قيادات الجماعة بتاعتكم على الصغيرين بس اللى ما يعرفوش غير السمع و الطاعة و الدفع بدون نقاش و لا جدال
طيب هاقول لك على حاجة و ياريت تسألى فيها كويس .....
ايه أخبار الجمعية بتاعتكم اللى كل واحد منكم بيدفع فيها سهم ( قيمته 100 جنيه ) لمرة واحدة فقط و يستلمها بعد 3 شهور 600 جنيه للسهم الواحد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هو ده ايه ربا و لا غسيل أموال و لا ايه .
لجان البر اللى حضرتك بتقولى عليها بتيجى كل سنة لكبار البلدة و بياخدوا مننا آلاف الجنيهات علشان الفقراء
و احنا بندى فى السر و انتم بتوزعوا فى العلن !
و دى تجارب شخصية جدا ً يا رب تكون اتفهمت و يا رب ما يكونش ثوابها راح
و باردوا حسبى الله و نعم الوكيل فى كل اللى بيتاجر بالدين و مشاعر الناس الغلابة اللى مش فاهمين و محتاجين
:funny2 5:

انت برنس