قديم 24-02-2013, 06:49 PM
الصورة الرمزية magdy_c_c
magdy_c_c magdy_c_c غير متواجد حالياً

magdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الكشف عن مفاجأة غبور لاعضاء مصر موتورز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amir hassan مشاهدة المشاركة

بصوا يا جماعه
احنا كان بيجيلنا عملا عايزين يقسطوا على سنه ومش عاجبهم الفوايد اللى كانت موجود فى البنوك
وفى انس كمان بتدور على تقسيط مباشر من ناحيه الحلال والحرام
احنا وفرنا للناس التقسيط المباشر
وكمان اللى عايز يقسط على سنه لازم يبقى مميز عن اللى بيقسط على سنتين غير على 3 او4 او5
وهكذا
واحنا فى النهايه فى المنتدى ده زملاء
مش موظفين مبيعات وعملاء بتشترى عشان بس الاستاذ اللى بيقول احنا اللى بنشترى
انت اشتريت العربيه انما ماشترتناش حضرتك بتتحول لعميل اول ماتدخل المعرض عليا
انما فى النتدى احنا زملاء
وكل التقدير لكل الزملاء
مع كل احترامى و تقديرى للأستاذ / نادر و حضرتك طبعا ً احنا أولا ً و أخيرا ً زملاء فى منتدى واحد
و انا لما قلت احنا اللى بنشترى ما كانش الهدف طبعا ً ان احنا بنشتريكم
( لا سمح الله )
الهدف كان ان العميل هو اللى بيحدد درجة رضاه عن المنتج فى كل شيئ بداية من الجودة و السعر مرورا ً بمراكز الخدمة و الصيانة و توافر قطع الغيار و .........الخ
و أنا متأكد ان هدفكم الأول هو ارضاء العميل
و انا اتكلمت بلسان العميل اللى بيحاول يقدم مقترحات التى و ان نجحت سيتم الاستحواز الكامل على رضا كل العملاء .
و على العموم الكل عارف ان مجموعة هيونداى ناجحة جدا ً و صدقنى الهدف من مشاركة أى عضو فينا هو مزيد من النجاح و التفوق للمجموعة
و زى ما بيقولوا الخلاف فى الرأى لا يفسد للود قضية
: 140109~347::1 40109~347: