قديم 21-02-2013, 03:13 PM
الصورة الرمزية محمد حسن عبد الرحمن
محمد حسن عبد الرحمن محمد حسن عبد الرحمن غير متواجد حالياً
هواياتي: معرفة وتجميع المعلومات عن السيارات واحب اصلح اى حاجة بايدى

محمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اصلحها ولا ابيعها ولا اولع فيها واريح نفسى .. مستنى رايكم ...

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr_mada مشاهدة المشاركة

انا جارك ياباشا فى محرم بك

بالنسبة لحالة الصاج هيا راشة بره وجوه ف الى انا شايفه الارضية بس الى ادام

بالنسبة ل هصرف عليها ولا لاء .. هيبقى على حسب هصرف كام وهيكون ب نتيجة اكيدة

وهترجع زى الاول ولا لاء .. بالنسبة بقى للحاوى الى فى القبارى انا رحتله و قلبنى

مش عارف بقى مجتش معاه ولا ايه ..

اخوك محمد
بالنسبة للحاوى تعملى معاها كان تربيط عفشة وكل الناس شكرت فيه ده غير العجل اللى بيصلح عنده بس هو فى حاجة صغيرة مكنتش واخد بالى منها هو بيشتغل بأيديه قليل علشان كبر فى السن بس لو صنيعى عمل حاجة فى العربية مش مظبوطة عرف الحاوى وشوف هيعمل فى الصنيعى اللى تلف الحاجة أية بالنسبة للأنجو أن تعملت معه فى شغل فى العفشة والحمد لله شغلة كويس بيخاف ربنا بيتقى لله فى شغلة وأهم حاجة أهم حاجة بيشتغل بأيدية بالنسبة للسمكرى عندى واحد تحت البيت لو عايز تعرف الشغلة هتعمل كام وعايز تسئلة برحتك بس ميشغلكش هيعملة بالمتر ولا بالنظر والراجل ده شهرته فى سمكرة السيارات جت من سيارات الحوادث تغيير نص قدام وراء تغيير تلت وعربيات قديمة وحديثة من السيات للـ بى أم لو عايز أعرفك علية أو على أى صنيعى من اللى أعرفهم وبتعامل معهم أنا فى الخدمة
أخوك محمد