قديم 16-02-2013, 06:33 PM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مجرد فضفضة فى زمن الإخوان

المشكله ان فيه ناس مشاركتش و لو عاطفيا في الثوره و ديت عامله مشكله في تعاملهم مع الثوار و المعارضه و الناس كلها او الشعب نفسه بشكل عام في البلد و عمرهم ما يقدروا و لا هنقدر نشتغل و نشغل البلد و نقوم بالبلد و شويه الحشو الدبلوماسي اللي سيادتك معترض علي كلامي اللي باكتبه دلوقتي مسبقا .؟؟؟. و حقك و انا سعيد انك سالت السؤال ده .؟؟؟.
لان زي ما الديمقراطيه بعد الثوره بتعطي لاي مصري يقول هو شايف النظام ازاي .؟؟؟. و انا قلت رايي و حضرتك اعترضت .,,,. عادي .,,,.
سؤالك في قصه هتعمل ايه و الخطه .؟؟؟. لما ابقي رئيس ابقي اقول ساعتها

.,,,. هو اساسا انتوا و اللي بدافع عنهم عملوا ايه في ال 100 يوم او حتي ال 6 شهور غير العناد و اننا ازدادنا فرقه و طريقه تجار الدين و قنواتهم اكسبت المعارضه الحق و كمان زودت المعترضين اكثر اعتراضا و اخيرااا بس عشان زهقت من الكتابه كنت شكلت حكومه متخصصه .,. عندي تقارير وزارت زي الصحه و الوزارات اللي بستنزف فلوس و وزارات زي البترول اللي بتدخل فلوس و اطلع اتكلم مع الشعب و اشوف الراي العام مهياش مساله عند و عافيه مش هينفع مع مصر تاني .,,,.
ادعو الي سبيل ربك بالحكمه و .؟؟؟؟.

وأتت ملائكة النعيم كما روت*
روحي بطون أكفها خضراء*
صعدت بروحك والعبير يحفها*
والنور ترسم دربه الأنواء*

شرقت حشاشات النحيب وأينعت*

وشوى الأنين قلوبنا فتفطرت*خلف الجفون دموعنا الخرساء*
أكبادنا فبكاؤنا إيماء*