قديم 10-10-2009, 08:13 AM
الصورة الرمزية hossamhamdy
hossamhamdy hossamhamdy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Internal Auditor - NSGB

hossamhamdy has much to be proud ofhossamhamdy has much to be proud ofhossamhamdy has much to be proud ofhossamhamdy has much to be proud ofhossamhamdy has much to be proud ofhossamhamdy has much to be proud ofhossamhamdy has much to be proud ofhossamhamdy has much to be proud ofhossamhamdy has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ميدو منصور مشاهدة المشاركة

احمد باشا كان عندي استفسار من حضرتك لو معايا فرنا عشان تبقي بالشكل دا تصرف كام في وجهه نظر حضرتك مع العلم انا هسيب الموتوز زي ماهوا
على حسب انت عايز تعمل ايه بالضبط وكل حاجه بتختلف من محل لمحل وورشه وورشه و صنايعيه, والتعديل ده يتعمل واحده واحده و خطوه خطوه و على حسب الاولويه...مثلا قبل ما يتعمل اى حاجه فى البادى بتاع الكار لازم طقم جنوط اولا عشان مش منظر يكون فى كساحات و عتب عى الجنط الحديد او الطاسه...
وكل ما كان الموضوع بسيط كل ما كان اشيك...

مثلا الفايبر فى صنايعى سعره معقول بس بيستخدم خامات مش حلوه اوى و متستحملش مع اول لمسه فى الرصيف تتكسر و فى غيره بيجيب خامات مستورده و امريكى و حاجاته بتستحمل..كلامى عن تجربه فى الموضوع ده

واحسن حاجه ماتروحش تسلم نفسك لواحد من اللي بيعدلو فى العربيات عشان هيعيش عليك...احسن حاجه تعمل كل حاجه عند الصنيايعى نفسه...

الجنوط يتجاب جنوط محترمه ماركه و ياريت مش صينى او مومو الصينى (عشان ده متصنع فى مصنع مومو فى الصين)

أما لو عايز تزود من سحب وجرى الكار أحسن حاجه تركب بوجيهات سبليت فاير بتاعت العربيه بالرقم و الكود من عند الوكيل فى مصر و معاها الكبلات الاصلي...وتركب فلتر هواء K&N وفعلا السحب هيفرق..

التعديل الأخير تم بواسطة hossamhamdy ; 10-10-2009 الساعة 09:00 AM سبب آخر: أخطاء كتابه