قديم 10-10-2009, 04:29 AM
pro mada pro mada غير متواجد حالياً

pro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ايه رايكوا في اسبيرنزا m11

واحد صديقي معاه اسبيرانزا 516 ال 1600 سي سي و قعدت ابوس رجله ميجبهاش و جابها و لا سمعش الكلام وجت الطوبه في المعطوبه ههههههههههههه و قعد يعيط جنبها لييييييييييه ؟؟؟؟؟؟؟
اول حاجه السلك الواصل بين الاسبراتير و البوجيهات ضرب بعد 200 كيلو باين ( او حاجه زي كده )
اول ما يفتح التكييف علي السرعه التانيه العربيه بتنتش ( انا كنت راكب معاه )
ده غير صوت التزييق ( حاسس اني قاعد في ورشه لحام هههههههههه ) في المطبات و ما اكثرها
ده غير السحب المنيل ب 60000000000 نيله و العزم الزباله و الفتيس اللي مشاويره من هنا للهرم ههههههههههههههه اقول ايه و لا ايه و دي اول عربيه صيني عن تجربه
تاني عربيه شيري كيو كيو
انا مش هقول حاجه غير حسبي الله و نعم الوكيل في الصينين و الوكلاء بتوعنا اللي دخلو العربيه الزباله دي لينا العربيه بعد النقله التالته بتقلب لوحدها و الله و كمان كنت بحس و انا راكب فيها اني هاخد الكرسي و اقع علي الاسفلت بجد مش هزار و عن تجربه
انا معرفش حاجه عن الجيلي ( بس طبعا زبااااااااااااااااله علي كلام الناس ) و لا اي عربيه صيني تانيه ماعدا البي واي دي ( حاجه عره والله من قدام النترا او كورولا و من ورا هوندا سيتي و من جوه كورولا 2005 ده غير العفشه و الطنابير بتاعت الياريس ( العربيه دي بتاعت واحد معرفه و سالته علي العربيه و ده كلامي الحرفي ) اما الاداء معقول و الصيني كله عموما اخد صفر مدور في اختبارات الامان الاوروبي
<!-- / message -->
<!-- controls --> <!-- / close content container --> <!-- /content area table --> <form action="index.php" method="get"> </form>