قديم 03-02-2013, 04:01 AM
حمدى مخترع مانيوال بدون د حمدى مخترع مانيوال بدون د غير متواجد حالياً
من انا؟: فنى ميكانيكا السيارات
التخصص العملى: لم يحالفنى الزمن لاتمام الدراسة
هواياتي: اى حاجة فيها فكر ومنطق

حمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ركبت جزاء من اختراعى شوفو فوايدو اد ايه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Emgrand مشاهدة المشاركة

الف مبروووك
فرحتلك من قلبى
لسبب بسيط ...مصر معظمها شغيله وقليل المبدعين وانت واحد من المبدعين المصريين
وخلى بالك هتتهاجم هجوم غير طبيعى لو الاختراع ده اطرح تجارى لكن ولا يهمك وشد حيلك
============
انا سؤالى الفنى ......العربيه وهى سلانسيه وواخده سرعه ...بيبقى الكلام ده من اول سرعه كام؟
============
وعندى اقتراح لك ......اختراعك لو فكره مميزه عالميا تسجله بره مصر وهيشتهر فى العالم باسمك
شكرا لحضرتك لو طلعت بالغيار الاول ودست بنزين السرعة توصل 20-30 وسبت بنزين ينزل صلنسية وتفضل العربية رايحة بسرعتها كانك مورت وده بيحصل فكل الغيارات اما التسجيل عالميا انا ما خلصتش جوا هخلص برة ثم انا اد تكاليف تسجيل برة اما الهجوم تفتكر مين الى ممكن يهاجمنى بتوع الدسك يعنى والا ايه