قديم 28-01-2013, 01:15 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
رأى رد: عايزين مقابله فى نصف السنه فى الاسكندريه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وائل احمد السيد مشاهدة المشاركة

استاذ محمد
يارب الاوضاع تتحسن ولكن .............ما اظنش البلد سابت
انا ماليش فى السياسة ومش بحبها بس المشكلة فى غلق الطرق وشغل البلطجة والتثبيت فى وضح النهار وممكن تصل للقتل الاسلحة بقت فى ايدى الكل وانا مش بعرف اسيطر على اعصابى كويس الا لما يكون الاولاد معايا فى العربية بسكت واحط جزمة برقبة فى فمى
انا اسكن بمدينة السلام على الطريق الدائرى واعرف الطريق كويس للاسكندرية ولكن المشكلة فى قطع الطرق للمطالب السياسية لو دة حصل هتبقى بهدلة وخصوصا انى مش هكون لوحدى الاولاد معايا و قالو رجلنا على رجليك (يا نعيش عيشة فل لانموت احنا الكل )
لأ يا أستاز وائل بلاش المشوار ده خالص الطريق اساسا وحش وزحمة
وبعدين الظروف اليومين دول مش مظبطة لو افترضنا انك اخدت الطريق الزراعى بدل الصحراوى هتلاقى متاهات وزحمة
انا كنت فى البحيرة الأسبوع اللى فات ومع الأسف الطريق كان بهدلة ونا رايح وقلة ادب المكروباص وبتوع النقل و 3/4 نقل
الأفضل المقابلة تتلغى إلى أجل غير مسمى

وده رأيى الشخصى عشان محدش يزعل مع العلم انى بسافر كتير لكن فعلا اليومين دول ربنا يستر