قديم 28-01-2013, 10:13 AM
zing0 zing0 غير متواجد حالياً
هواياتي: Kung Fu - Reading

zing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond repute
افتراضي الكاوتش جننى .... بيقوللى غيرتى و لا إيه؟

السلام عليكم
كنت شارى العربية الصيف إللى فات,و كان فيها أربع فرد كاوتش توبلس بس أنواع مختلفه (كل فرده من شركة مختلفه) و صاحبها بيقول بقالهم 10000 كيلو, و كنت كل إللى بأعمله أنى أضبط هوا كل أسبوع مرة.

من شهر تقريباً و ظهر أول خرم (بالنسباللى), و عملته و غيرت بلفين,و من ساعتها تقريباً كل 4 أو 5 أيام أروح أعمل خرمين تلاته سبعه !!!!! الراجل بيقولى أصلك عديت على زجاج مكسر.
هل الزجاج المكسر يخرم الكاوتش؟ _ أنا كان عندى عجلة (دراجه) و أنا صغير و مكانش الزجاج المكسر بيخرم كاوتشها!!!

بكلم الراجل بتاع الكاوتش, قاللى هأعمللك ؟؟؟؟؟؟؟ (تقريباً زى ما فهمت الجنوط مصدى من جوه و هينضفة و يرشه بلاك)
المهم قولتله لما أفضى. و طنشت ..... بس العربية مش عاوزة تطنش.
رحت بيها مشوار بالليل و ماشى ورا العربيات عالكورنيش. تانى يوم فردتين عالأرض (عالأرض و هما تيوبلس مش فاهم إزاى)

ملحوظة: أنا عملت حوالى 19000 كيلو (+ الـ 10000 إللى مستلم بيهم الكاوتش)
نقشة الكاوتش ممتازة (لم تتآكل), بس برضه لاحظت إن فيه فرده أمام مشققه. (الصنايعى بيقول لى علشان مبتزودهاش هوا !!!!!)

آخر حاجة فكرت فيها: أنزل التوفيقيه أجيب كمبروسر هوا محمول و خابور حديد و البتاع اللى بيعملوا بيه الخرم و عليهم زجاجة مياه بالصابون و أشتغل أنا.

مش عارف أعمل إيه؟
منتظر رأيكم