قديم 28-12-2012, 03:35 AM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انطباعى عن الاوكتافيا بعد قياده 3 سنوات !

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة noha_gh مشاهدة المشاركة

]

عندي استفسار بخصوص الكاسيت - انا عندى نفس الكاسيت ده الراديو مش شغال و المشكلة مش من الاريال و في حد قال لي ماتتعبيش نفسك فيه عشان هو اصلا دائما كده الاشارة ضعيفة - الكلام ده صح؟
مفيش كلام من دة انا اول مرة اسمع منك الحكاية دة .. عاوزة نصيحتى انتى تروحى لواحد بتاع الكترونيات محترم وتجيبى الاريال الخارجى وتوصلى علية وتشوفى لو لقط اشارة يبقى الجهاز بتاعك زى الفل والمشكلة فى الوصلة الى رايحة من الكاست للانتنا ودة فى الغالب الى هيكون عندك .. وع فكرة الموضوع بسيط بس محتاج حد فاهم وعندة ضمير مش اكتر .. لو الحد دة مش موجود يبقى تقبلى الوضع كما هو علية علشان محدش يفتحلك حوارات فى الفاضى

HaMaDa-ToUB@R

01000902024