قديم 19-12-2012, 01:08 PM
الصورة الرمزية أيمن الروبي
أيمن الروبي أيمن الروبي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تجديد السيارات

أيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond repute
افتراضي رد: استفسر عن دهان سيارتك !!!!!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsmxxxxxx مشاهدة المشاركة

وكنت عايز اخد رأى حضرتك في حاجة تانية
لو انا عملتها لون واحد فضي ميتاليك برة وجوة بحيث انها تدخل الفرن مرة واحدة
فالعربية بتعتى تاخد اد ايه بوية برة وجوه مع العلم ان العربية بيتلز
وكنت عايز اسأل حضرتك على كود اللون الفضي المنتشر الايام دى اللي شبه الالومنيوم وبيلمع اوى عن الفضي المعتاد
وايه نوع البوية الاحسن من الاوميجا ويكون سعرها متوسط

انا تاعبك معايا يا استاذ ايمن
ربنا ينعم عليك بالصحة والستر والرزق الوفير

من الافضل ان الصنايعي هو اللي يجيب المون مش حضرتك هتبقي نفسيته مرتاحه اكتر في الشغل وغير كده هتلاقيه بيتصل بيك كل شويه يقولك هتلي كذا وكذا وغير كده ساعات الصنايعي لو تمام بيحاول يعمل خليط بين انواع البويه والورنيش بحيث ميكونش البويه والورنيش اوميجا كلهم وكمان علشان لاقدر الله حاجه حصلت ساعة الرش واحتاج مون تاني متدبس انت فيها ومتخلهوش يجيبلك ورنيش اوميجا علشان بيصفر مع الوقت وفي الشمس
ولو العربيه كلها فضي ممكن تخش في 2.5 لتر بويه + 2.5 لتر ورنيش
وبالنسبه لرقم اللون عند تاجر البويه خد كتالوج الوان فولكس الجديد واخترلك لون فضي من عليه علشان يليق عليها
وفي ملحوظه تانيه جالون الشيش لوك متجبوش علشان الجوالين خامتها وحشه هات العلب الكيلوهات انضف هتله 3 او اربع علب بس مش فاكر اسم نوع كويس ممكن نوع اسمه ميدو
وربنا يعينك عليها

استفسر عن دهان سيارتك !!!

اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك

ورشة إيه آي أوتو بينت لسمكرة ودهان السيارات