قديم 16-12-2012, 12:49 AM
حمدى مخترع مانيوال بدون د حمدى مخترع مانيوال بدون د غير متواجد حالياً
من انا؟: فنى ميكانيكا السيارات
التخصص العملى: لم يحالفنى الزمن لاتمام الدراسة
هواياتي: اى حاجة فيها فكر ومنطق

حمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عملت ورشة ميكانيكا على اد امكانياتى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أيمن الروبي مشاهدة المشاركة

انا علي فكره ساكن في شارع 6اكتوبر يعني علي بعد خطوات منك ياريت تقولي اسم الشارع ايه وانا عندي ورشه دهان وسمكره وفرن دهان في نفس المنطقه اللي انت فيها وممكن اعرفك علي كل الورش اللي حواليك وربنا يكرمك ان شاء الله واكيد هتسمع عن ورشتي كتير اسمها ورشة الروبي او فرن دهان الروبي
و ورشتي من سنة 1983

وبالتوفيق ان شاء الله وربنا يكرمك بالحلال
اهلاا بمعرفة حضرتك انا ممكن اكون عملت عندك شغل قبل كدة الفرن بتاعتك الى فجمال عبد الناصر والا الى بعد الدائرى والافكمال شحاتة والا عند عصام فهمى بتاع الاتوماتك قبل ما يمشى