قديم 09-12-2012, 08:47 PM
essamoviec essamoviec غير متواجد حالياً

essamoviec is on a distinguished road
افتراضي مشكلتى مع الفليشيا

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

اخوانى اعصاء منتدى سكودا .... اللى لما بتبهدل بيقفوا جمبى ... جيلكم النهاردة عشان توصفولى المشكلة اللى عندى و ياترى اقدر اعمل فيها ايه ...
كنت ماشى على الدائرى امبارح بليل بعربيتى الفليشيا 97 و كانت سرعتى تقريبا 100 : 110 كم / ساعة وكنت على الغيار الرابع وفجأة العربية بطلت منى من غير ما اعمل اى حاجة ... وادور تدور وبعديها تبطل
وادور تدور وبعديها تبطل .... قولت اخف السرعة شوية اتظبطت بس شميت ريحة بنزين ... فقولت ازود السرعة تانى وصلت ل 110 بعد 3 دقائق راحة مبطلة ... ادور مش عايزة تدور ... كل ده فى الحارة فى النص
والعربيات ورايا طائرات ... والدنيا ليل ... لحد العربية لما وقفت منى فى الحارة فى النص ... وادور شرقااااااانة ... ادور تانى شرقاااااانة ... قلبى بقى فى رجلى زمايلى نزلو يزقونى بسرعة عشان اقف على جنب .. والعربيات اصلا جية طيارات لحد ما ربنا سهلنا الامور ووصلت لحد الحارة اليمين و وانا حاولت ادور راحت دايرة ... بس مش عايز اقولكم انا فقدت الثقة اصلا فى نفسى ساعتها وقبلى كان فى رجليا وحسيت انى راكب عربية معاقة ... حد يقدر من خبراء الفليشيا يقولى المشلكة دى سببها ؟؟؟؟ .... و ان شاء الله ديما املى فيكى كبير ...