قديم 01-12-2012, 03:20 AM
amir elgamal amir elgamal غير متواجد حالياً
من انا؟: الله ربى ومحمد صلى الله عليه وسلم رسولى
هواياتي: Mechanical Engineering

amir elgamal has a reputation beyond reputeamir elgamal has a reputation beyond reputeamir elgamal has a reputation beyond reputeamir elgamal has a reputation beyond reputeamir elgamal has a reputation beyond reputeamir elgamal has a reputation beyond reputeamir elgamal has a reputation beyond reputeamir elgamal has a reputation beyond reputeamir elgamal has a reputation beyond reputeamir elgamal has a reputation beyond reputeamir elgamal has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اية اكتر حاجة ممكن تستفزك وانت سايق؟؟

اكثر استفزاز الستااااااااااااات
سبحان الله بشمهم على الطريق اصل ده طبع فى السواقه فى كل الستات لا يتغير

انا مابتنرفزش لان صعب اعمل حاجه زى كده وبالذات فى السواقه لكن بصراحه انا اعترف انى لما بشوف واحده سايقه برزل عليهم اوى كلاكسااااااااااات

مره واحده كانت ماشيه على سرعه 5 كيلو متر فى الساعه ههههههههه والله حاجه تشل وعلى الشمال ولازقه فى الطاره المهم انا اديتها كلاكس علشان اعدى من الشمال ولا هى هنا
روحت جاى على اليمين ولسه بدوس على الكلاكس علشان اقولها كده ماينفعش لقيتها اتخضت ولفت جامد شمااااااال وهى على الشمال اصلا وعينك ماتشوف الا النور لقيته فوق الرصيف ههههههههه
انا سقطت غيااااار وخلعت انا والله ما عملتلها حاجه
فى ناس بق بتلقى بتتكلم فى التليفون وتنسى انها سايقه اصلا ويفضل رايح جاى فى الطريق يمين وشمال ومش راسى على حاره

السواقه عاوزه برود شويه

صفحة car's engine على موقع التواصل الاجتامعى facebook لميكانيكا السيارات
على هذا الرابط
https://www.facebook.com/pcarsengine