عرض مشاركة واحدة
  #46  
قديم 28-11-2012, 11:59 PM
m209m m209m غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Jan 2010
المشاركات: 21
m209m will become famous soon enough
افتراضي رد: ازاي تعرف ان اللي سايقه واحده ست ؟؟؟

على فكرة يمكن دي أول مشاركة لي من فترة كبيرة في المنتدى المحترم ..
بس لفت نظري العنوان .. ولما قرأت ما تحت العنوان .. حسيت أن صاحب الموضوع كان بيتجسس عليا وأنا ماشي ..ههههههههههههههههههههه
بجد ربنا يعيننا على سواقة الحريم .. بس محدش يقول أعتبرها أختك أو أمك .. لأنه للأسف معظم الحريم التي تقود سيارات بالإضافة إلى الشلل الذي تسببة للطريق .. هتلاقي عندهم بعض المواهب من سواقين الميكروباصات أو التاكسيات من قاموس الشتائم والألفاض السيئة .. بس الميزة أنها تشل إلي أدامها وكمان بتشتم بس بصراحة بتكون قافلة الزجاج .. يعني بتشوف حركة شفايف بس ومش بتسمع حاجة [ الحق يقال ] ..
وموضوع الأستاذ بتاع المقطم ده تقريباً حصل معايا بس للأسف كان هيقضي عليا أنا ومراتي وعيالي .. فكنت راجع من رمسيس من سبع أو ثمان أشهر تقريباً في اتجاه العباسية .. وفي شارع رمسيس الساعة الثالثة تقريباً قبل الفجر عند البنزينه على اليمين ونزلة كوبري على اليسار والطريق فاضي وماشي في الحارة في النص على 110 أو 120 تقريباً والدنيا زي الفل ... وإذ فجأتاً ألاقي حاجة كلها سودا [ متفيمة ] أتحدفت من أقصى اليسار إلى أقصى اليمين علشان تدخل في شارع البنزينة .. انا كل إلي عملته إني برجلي الاثنين دوست على الفرامل والعيال وأمهم بقوا في الدواسة .
بصراحة حرقت دمي على منظر العيال أكثر من الخضة .. بصراحة رحت راجع تاني ورحت ورا العربية لاقيتها راكنة على اليسار .. ولسة نازل أشتم .. لاقيتها واحة ست .. قلتلها .. أنا مش هشتم ، كفاية عليكي الخضة إلي شربتيها .. ألاقي الهانم ترد عليا أنا جوزي ظابط وبابايا لواء شرطة .. بصراحة ومع احترامي للجميع .. وبعد أن كنت همشي .. قلتلها يلعن أبوكي لأبو جوزك لأبو أبوكي .. ورحت واقف بعربيتي قدام عربيتها وقلتلها يلا أحفظي رقم العربية كويس ووريني هتعملي إيه .. ورحت راجع عليها مشلفطلها وش عربيتها ومشيت ..
والله أنا زعلت من نفسي بعد كدة .. بس هيا إلي تستاهل بسبب عنطزتها رغم أنها غلطانة .
أسف على الإطالة ..بس ياريت كل الحريم إلي بتسوق تعرف كويس إن اليمين هيا الأيد إلي بيتاكل بيها والشمال هيا إلي مش بناكل بيها علشان يعرفوا يميزوا .
رد مع اقتباس